• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Halla!! Det e fredag idag... och min syster kommer om tva veckor!!!

Förresten, jag behöver lite idéer; maken fyller snart 36 och jag har INGEN aning om vad jag ska hitta pa för present.. Det ska helst vara en sak och inte en upplevelse eller liknande. Hjälp... Funderar lite pa en mp3-spelare som han kan anvânda i bilen, men tycker det är en saaa trakig present

Usch, hur orkar de debattera "att ga in med pappa"-grejen nu IGEN! Suck...

Kram pa er alla

• Telemarkgrrl

Och nu är det en som frågar om man kan gå in själv i kyrkan. Jag har sån enorm lust att svara "Hmm, det är klart, din man kanske VILL bära in dig men annars så brukar dom allra allra flesta välja att gå själva.". *fniss, fniss*

Förlåt min tråkiga språkvetarhumor!

• viktualia

Telestubben - *ASGARV*

Jag orkar inte läsa den där tråden... läste dock artikeln i nån av kvällstidningar igår och tycker att det är HÖG tid att SvK diskuterar frågan internt!

• Telemarkgrrl

Vickan, kunde inte hålla med mer! Dom gör ju sig själva en björntjänst när inte prästerna gör samma sak. Om dom bara fattade ett beslut och höll sig till det så skulle det inte vara något problem. (Hoppas man.)

• Zozo

Jamen, jisses.. maste de starta FYRA nya tradar i detta redan relativt uttjatade ämne.. Suck! En av effekterna av att ha varit här alldeles FÖR länge!!!!!
    Och SOM jag kan reta mig pa alla "KAN man ga in själv" eller "MASTE man ha tärna/lika ringar/tarta".. Kan folk inte tänka själva????

• viktualia

Zozo - näeee jag tror inte att folk kan tänka själva och inte vågar de bestämma själva hur de vill ha det heller... *suckar*

Och in i kyrkan ska de fast de inte tror på det kristna budskapet ett dugg och samtidigt kräver det att SvK ska vara en snäll serviceinrättning som fixar ALLT, tillåter ALLT och gör ALLT gratis... *blärk*

Det är det jag menar... när det kommer till sånt är det dags att lämna BT.... gaaaaa "skivan har ju fullständigt hakat upp sig"

• Zozo

Haller fullständigt med dig pa alla punkter!

• viktualia

Jag har surat ganska hårt över det där och i en tråd där en massa präster plötsligt samlades var jag tvungen att typ VRÅLA: Men kära smartgökar! Starta en "Fråga prästen"-tråd.. och det gjorde de... Tråden är livaktig och folk fattar att de ska fråga där istället för att tro på vad nån annan totalblåst klant klämmer ur sig. *lite nöjd*

Något helt annat: Jag är STÖRTNÖJD över att posten kom med ett nytt nummer av Sköna hem och ett nytt nummer av en kristen tidning jag läser - perfa när man ska ut och resa!!!

• viktualia

ujuj!

skickade just in en jobbansökan!

*läbbans*

vet INTE om jag vill ha jobbet.. kluven som attan..

• Telemarkgrrl

Äsch, det är bara att tacke nej i så fall, Vickis!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!