• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MrsO

Hej tjejer!

Styrkekramar till Lady, Vickan och Zozo!!! Ngn mer som behöver?

Är oxå irriterad på jobbet. Vi fick en ny kollega under sommaren ochhittills har han inte gjort någonting!!!! DRives me crazy. Han har fått en ny tjänst för att ta över vissa arbetsuppgifter från oss andra, eftersom vi inte hinner med dem. Men hittills har jag ägnat vecka efter vecka åt dessa uppgifter - som egentligen inte är mina!!!! På måndag tänker jag skyffla över allt på honom vad han än säger och i värsta fall gå till chefen. Hatar att gå till chefen och "skvallra", men det här håller inte längre...

Nu ska jag gå en sväng med vovven. Ha en bra kväll! :-P

• viktualia

MrsO - ibland är det tvungen att prata med chefen... även om det känns skvallrigt! det handlar ju om allas arbetsmiljö och välmående!

• MuffinsTönt

Hej tjejer! Nu är man hemma,hur trött som helst ju!

Oms
    Känner igen mig sååå mkt. Uteblivande motivation - been there,done that!

MrsO
    Vi har också en irriterande typ på institutionen. Han städar inte efter sig på labb, hoppar in och använder andras uppbokade tider.Jag slår vad om att det är ingen fel på hans IQ (möjligtvis EQ,men det hör inte hit), utan det är hans attityd. Han vill INTE förstå vad vi säger. Ja, han är forskare. Tyvärr!

• Telemarkgrrl

Ja, det var jag visst!

Bon jour tjejer!

Idag ska jag jobba hemma och sen är det freeeeeeedag! Med tråddejt! Med världens sötaste trådtjejer! På restaurang! Kan det bli bättre?!

• viktualia

Tjohooooooooo! Vickan här! och på lika strålande humör som Stubben!

ÅÅ vad min man är söt! Hihi! Tänk vilken tur att JAG fick honom och ingen annan! (men synd att jag inte ser honom förrän tisdag eftermiddag igen)

Jag jobbar också hemma och packar lite samtidigt *tidelipom*

• MuffinsTönt

Morrn Tellis!
    Åh,va kul!!!!! Asså, sjutton, en dag ska jag komma på den där förbaskade tråddejten. EN dag, hörrni! Ni kommer få så mkt muffins att det räcker och blir över.

jag har blitt så himla bortskämd med börja kl 10 VARJE dag. Och sluta 5.

• viktualia

Undrar just vad man ska packa ner... *klurar* Jag älskar minipackningar men det är klurigt ibland minsann.....

Har hittat en till svinlång jobbrapport som jag måste läsa. Bra när man inte behöver grubbla över vad man ska göra...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!