• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Ms K

Nämen jösses! Massor med hejarop och kramar till Lady, det kommer att gå finfint ska du se! Och en massa hejarop och kramar till Vickan - det kommer att gå finfint för dig också kan jag garantera! Och sist men absolut inte minst en massa massa tröstkramar till Zozo, fy så jobbigt när det krånglar.

+ en hink kallt vatten över muffins så du vaknar och kramar såklart! Dom blir man också pigg av

... och så kramar till omsan bara för att du är så söt även om jag hoppas att de inte finns nått du behöver få tröst för, men för rättvisans skull!

Oj vilket kramkalas

• Ms K

MEN TELIS MASSOR MASSOR med kramar speciellt bara till dig med!!!

• Telemarkgrrl

Ojojoj, VAD åt du till lunch, Ms K? Jag vill ha en släng av samma sak.

• Ms K
    hihihi : Jordgubbsfil med massor av müsli
  • Telemarkgrrl

Oh, jag hade hoppats på att du skulle säga pepparkakor. Det sägs ju att man blir snäll av det, det har iofs inte hänt mig än men jag är beredd att fortsätta pröva.

• MuffinsTönt

Ms K skrev 2007-09-20 14:08:14 följande:

hihihi : Jordgubbsfil med massor av müsli
    är det DET som är hemligheten?
  • Telemarkgrrl

Förresten så skulle jag nog också behöva en hink kallt vatten över huvudet för jag är så trööööööött!

• Ms K

hihi - näpp - jag har nått bättre! - En hink med pudersnö för att snömula telis!

Jag fattar inte, men plötsligt fick jag värsta energirycket! Nu ska jag pinna på här på jobbet så jag hinner ta ett tåg kl 16 till Uppsala för en mysmiddag i goda vänners lag! Ska bli fett nice

• viktualia

Matskedsgumman - hälsa Ua från mig!

Här har ni Vickan som efter dagens tredje körlektion kan säga "tredje gången gillt"... har bättre självförtroende nu och tror att jag KANSKE kan klara mig på tisdag....

• MuffinsTönt

Heja Vickan! Du får påminna mig på mån så jag kommer ihåg att pompoma. Annars vet man aldrig om jag kommer ihåg det.

Själv beöhver jag också pompom. Mina föreningar dummar sig hela tiden! :-@ *bajs*

Usch! inte va så ful på BT. *fy muffins!* :-@

Pitt! Det måste väl funka?!?

Nu orkar jag inte mala mer. nu ska jag hänga här tills 5 eller nåt. *så det så*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!