• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Ms K

Hahaaa - Idasg är jag FÖRST! Wiiiiiiii Snart jädrar ska jag bli BT-ist igen!

Gomorron gomorron!

• MuffinsTönt

Gomorrn Allihopa!

Msk
    Det känns gött va?

• Ms K

Men HALLÅÅÅ -HALlå... -Allå... -allå...

Vart är ni alla snarkpåsar å sjusovare???

• Ms K

Ah äntlisch! Morrn morrn muffins! Redan på kontoret?

• MuffinsTönt

Här msk här! *hoppar och studsar o skriker*

• MuffinsTönt

Nä, sitter och checkar in på BT samtidigt som jag äter frukost. BT list?

Spännande nyhet! Har fått bslut från csn! Ska in på sidan och läsa nu. *darrar av spänning* Man vet aldrig vad de högre makter har bestämt sig!!!

• Ms K

Nä, usch blä och fy för när man är så totalt ekonomiskt beroende av en instans som är så vind-för-våg i sina förehavanden. Blä vad jag har strulat med CSN i mina dagar. Borttappade blanketter, returnerade blanketter som varit KORREKT ifyllda , för att inte tala om struligheterna som involverade att man helt plötsligt har två olika lån som har olika inbetalningar! Bajs! Jag vill vinna en mille och betala tillbaka skiten på studs så man bort dom från hasorna!!! Nää, inför STUDIELÖN!!!

• viktualia

Godmorgon allihop!

Jag håller på att försöka morska upp mig efter en mindre lyckad körlektion nyss. Genrepsnerverna låg utanpå och då blir man inte nån stjärnförare.. men men... om några timmar får jag kämpa ett varv till och då får vi väl hoppas att det går bra.

Annars har vi lyckats komma fram till en plats och tidpunkt för sammanstrålning på fredag.

• Telemarkgrrl

Gomorron och tjoflöjt!

Har varit här ett tag men man är ju så busy, man ska äta frukost, läsa mejl, prata lite på MSN, läsa ikapp på BT och så mitt i allihopa kliver chefen in och vill prata fakturor.

Men nu är jag här.

CSN - prata inte om 'et!

• Telemarkgrrl

Ms K - säg att du kommer med imorgon?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!