• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Fniss fniss... om man skriver Ua så blir det en så där automatisk förkortning.... hhihii... lite fel blir det...

Muffins - är kemin dum mot dig?!? FY!! Lyd Muffins nu och var snälla!

• MuffinsTönt

Bajs!!! Varför går det inte göra arga gubbar???? så kanske?

HA!!!

• MuffinsTönt

mmm. Nu är jag Nöjd!

Nä, sjutton jag drar! på er.

• Oms

jag har haft möte i 3,5 timmar...men suck o dubbelsuck! tack för den, men kan jag få tillbaka min energi som ajg ahde i förmiddags??? hallllååååå! jag ska ju jobba över ikväll ju! M sköter hämtning av barn på dans, städning, matlagning o läxor bara för att jag ska kunna jobba över i lugn o ro....

AAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGH! blir galen! har totalt noll motivation och koncentrationsförmåga...

kan ju inte skjuta det på morgondagen heller för då måste jag ju flexa tidigt för att hinna åka m dottern innan jag ska träffa er... *inte till träfen såklart! där äe det *

tips???

• viktualia

Omsan - drick lite te/kaffe, se till att få i dig frisk luft, kanske ett promenad runt huset piggar på dig?!

Själv försöker jag tokläsa en rapport, inte helt lätt efter känslomässig bergodalbana med tre körlektioner varav två pissnervösa och rätt misärartad insats från mig. Nu är jag lugnare men ganska utpumpad... försöker med te och frisk luft.. men jag vet inte om det går så där strålande...

• Zozo

Hallo och kram pa er alla snuttegummor Saa farligt är det faktiskt inte, bara klite trött pa det hela just nu. Vad jag skulle vilja ha ett välbetalt, intressant jobb där man inte behöver jobba 12h per dag... Idéer nagon!?

• viktualia

Zozo - svårt att tipsa... särskilt i Lux... ehum... har inte så bra lokalkännedom där... ehum... trots helikoperlandningar och irrande...

jaaa förresten... det var länge sedan vi såg till helikoptern!!! kanske dags att damma av den så att du kan vara med på träffen imorgon?!?

• Zozo

Oh, hade varit himla kul, men nu är det sa att jag har avtalat laaang sovmorgon med maken pa lördag, sa det KAN jag ju bara inte riskera!!

• viktualia

oj! näee det är sant... för vi kan inte garantera att helikoptern sköter sig på tillbakavägen... den har ju varit opålitlig förr...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!