• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Jaaa en EXTRA jättekram till goa Sis som dök upp i storstan! ÅÅÅÅåååå vad skoj det vara att ses!

Och så en glad "vanlig" kram till Omsan och Telis!

Nu har Vickan landat i föräldrarhemmet och var tydligen tvungen att sno datorn lite kvickt... jag.... BT-beroende??! nääääeee

• MuffinsTönt

Åhh!!! Va härligt, jag e så avis. Imorrn ska vi kolla på The Bourne Ultimatum. *myser*

• Ms K

morrn morrn!

Blä och urk - fästmannen hade stekt fisk igår och lyckats sprätta ner hela kokvrån med fiskstek-sprätt. Så nu när jag ska koka kaffe bränner fisksprättet på plattan och det lukta FISK, inte morgonkaffe Nåväl - middagen igår var fantastiskt god, så han kommer undan den här gången

Härligt att ni fick en mysig kväll! Hoppas alla får en finfin söndag nu också !!! Muffins ojoj, jag har inte sett en enda av Bourne-filmerna, är dom bra? Men var inte den första en remake på en film med Geena Davis? Tror den hette long kiss goodnight... nåväl, man kaske skulle till och se dom, blir ju värsta heldagsprojektet

• MuffinsTönt

msk
    Long kiss goodnight handlar ockå om lönnmördare som har tappat minnet. Men jag tycker båda är så olika att det gills inte.

jag ska inte säga ngt ag fisksprätt-incidenten. Jag lyckades smälta (liiite grann då) vattenkokaren hemma hos Mr Grabben. Vi kemister du vet, kan inte hålla oss borta från kokplattor.

• Sister of the Night

Muffin *Fniss!*

Morrn morrn på er
    *rodnar ända ned på halsen av alla gulliga ord* Ojojoj!
    Japp, det var verkligen skoj att träffas!! *myser*
    Var lite mosig när jag var framme sen, men det var det värt

• Oms

tjenis tjejer!

ja tråddejten var lika trevlig som vanligt men denna gång hade vi ju förärats mes Sis så det var lite xtra kul!! se är det ju så kul o höra några av alla dessa olika dialekter som finns i vårt avlånga land

igår började jag dagen m huvudväk som inte släpptes förrän framåt 5 och då var det dags o duscha då vi skulle träffa lite vänner över en lättare middag. efter träffen (som var rätt så jobbig,vännnan är gravid o helt rabiat - stackars hennes man sa både jag och maken)gick vi på bio och såg på smällen - en riktigt rolig film som bytte ut det komiska mot allvar på slutet, helt ok.

idag har jag städning och tvättstugan på schemat, maken jobbar o sen ska han spela basketmatch, mamma hämtar dottern åt oss så jag ska försöka hinna m o handla ngt att bjuda på som tack för hjälpen... är såååå seg, känner met för o vila, graviditeten ar ut sin rätt samt att jag har haft sena låga dagar hela veckan som varit...längtar tillbaka till den energi som jag hade förut hallllååååå - var är den???

• Telemarkgrrl

Hej!!

Oms, skönt att huvudvärken släppte sen även om det dröjde!

Maken och jag har precis varit ute på en lång fantastiskt härlig promenad. Vi stannade halvvägs vid en fik precis vid vattnet och åt våfflor och satt vid husväggen och solade. Så himla varmt och skönt. Nu låter det som maken somnat inne på sängen, man kanske skulle joina honom. Snoring 2

• Telemarkgrrl

Tjohoo, nu funkar mina nya smajlisar!Bouncing

• Sister of the Night

Tellis
    Gah, du har nya schyssta smajlisar!! *pekar imponerat och påminner inte så lite om den bap-bap-bap-bappande samen*

Oms
    Fy vad besvärligt! Låter inte alls som nån höjdare. (Själv har jag beklagat mig för fästmannen att det är söndag igen men mot den där totala energilösheten så tror jag att jag tar och knäpper igen *ler lite*)
    Men bio lät ju soft ändå. Haha, helt oförhappandes kom jag ihåg första gången fästisen skulle bjuda mig på bio där i början...Det var ju sött och allt men tyvärr var väl jag lite trött och filmen tråååååkig för -ops!- jag somnade visst.
    Blev tråkad av honom efteråt för mina snarkningar hade visst lagt till en ytterligare dimension till biodunklet, hahahahahaaa!

• Telemarkgrrl

Oj, jösses, det var hundra år sen jag var på bio. Men skulle gärna gå och se den här This is England som går nu, den ska vara jättebra har jag hört. Någon som har sett den?

Stealing Popcorn

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!