• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Jaa, var det inte imorgon kvart över tio eller nåt sånt?!

Och då kan inte jag pompomma! Cry 2 (Red)

• viktualia

Näää alltså! det är imorgon 9.45! "snart" är ett relativt begrepp hälsar min halvt oroliga mage.... *fniss*Giggle 3

• Zozo

Lugna ner den med en whisky eller tva!! Idag da, inte imorgon... Kan ge ett misstânkt daligt intryck annars...

• MuffinsTönt

Måste bara testa denna eftersom man fick inte se den.

Something Naughty

• viktualia

Näpp! här blir det inte nån wirrepinne inte... jag har ju ÄNTLIGEN vägt in mig på UNDER 80 kilo! Celebration DanceCelebration Dance jag är så NÖÖÖÖÖÖÖÖJD!!!

• Telemarkgrrl

Ojojoj, nu ångrar jag nästan lite att jag visade er hur man gör andra smajlisar. Det blinkar ju och rör på sig så man håller på att få epilepsi. Och chefen ser dom väl på flera kilometers håll.

• viktualia

Felåt Telis... håller med om att det blir lite för mycket av det goda.... fniss fniss...

• Telemarkgrrl

Äsch, man måste ju få lattja lite i början.

• viktualia

nu har jag varit och betalat mina senaste körlektioner... hoppas att jag slipper betala fler.

förresten... uj vad uselt det går att jobba idag... hmmm... skärpning!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!