• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

haha, jag visste det! Snart smäller det! Skott i råttan och en stork till hålan!

• nennesjuttioåtta

åååh, jag hade också velat komma. ni verkar ha varit en hel hög! Jag har iofs träffat dig, Snartis, Liten, CicciL, Frullan, Frejis och Koko förut, men det (förutm du) var ju nästan ett år sen.

• nennesjuttioåtta

ja, jag har noterat det...
    Spännande värre!

Hmm. Undrar om jag ska försöka äta någonting idag? Hela helgen har varit ett förjäkla frossande, så nu går kroppen i chock efter att inte ha fått någon mer näring idag än ett Supremme-mål på Max och en morotsmuffins med syndigt gog glasyr. Jättebra för midjemåttet.

• nennesjuttioåtta

Förresten, hur rensar man i rullisten i Explorer, så att man inte kan se vilka sidor jag varit inne på? Vill ju inte avslöja mitt inköp i förtid...

• viktualia

Nenne - jaaa vore skoj om jag ramlade förbi din håla igen.. du var ju en skojig prick!!! hihi!

Internet explorer - gå på Verktyg och Internetalternativ och städa där!

• nennesjuttioåtta

ja, det vore najs! Hoppas!!!

*mumsar i mig hemlagad gulasch-soppa*

• viktualia

Shit!

jag hittar så många gamla märkliga bekanta på Facebook att jag snart blir mörkrädd.... människor jag verkligen hade glömt fanns.... *sanslöst*

• nennesjuttioåtta

hinner du med DET också!

Jag försöker hålla mig ifrån det...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!