• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Hehehe! Jo, man får nog anv dem med måtta, det är liiite jobbigt att föra över dem hit. Plus att dem syns.

Jag är inte heller så himla pigg på att labba. Kemist, jag?

• Zozo

Tja, här har vi just druckit champagne.. för att vi kom pa att min prövotid gick ut i helgen.. Naja, vad hittar man inte pa för att fira...

• Telemarkgrrl

Vad betyder det? Att du blir frisläppt eller inlåst på heltid?

• Oms

vickan - ja jag såg det sen, trodde bara att tubbies elelr du kanske ville bidra m sin info här inne hos oss oxå men tji fick jag... *trular lite lagom sådär*

nu får och kan vi inte ladda ned ngt på våra datorer på jobbet så jag får snällt vänta tills jag kommer hem! sen m en 11-åring hemma så börjar jag bli rätt trött på alla special smajlisar - har väl set 100 olika det senaste året... eller nja, nu e det tydligen töntigt o barnsligt att skicka mkt smajlisar utan nu ska man var cool o bara förkorta ord hela tiden istället... *hänger inte med i utvecklingen känner jag*

• Oms

jag har kommit på en sak...

bebisen i magen pompomar!! det e ju det den gör när den sprattlar åt alal hålla samtidigt! det är alltså antingen en chearleader eller så är en verklgien en trådbebis

• nennesjuttioåtta

hojtala alla glada!
    wazzup?

Här har jag precis beställt en übersexig korsett som jag tänkte kränga in mig i och göra en snygg (jaja, allt är relativt) almanacka åt maken som han kan ha och talla framför i sin husvagn i vinter, men jag blev lite skeptisk när jag skulle ta måtten... För enligt den är jag en exeptionellt precis en small, förutom runt midjan där jag tydligen är L-XL. Hur går detta ihop?? Ska jag gå inåt på mitten??? Flera decimeter jämfört med rumpa och måttet under bysten????? Jag SA ju att det var ett mopeddäck, men detta är ju löjligt. Inte ens jag, som ändå myntade uttrycket, trodde på det. Bajs. Iofs är jag menssvullen och dan men HALLÅ!

Tur att jag börjat träna igen efter dennna envisa frkylning som fortfarande sitter i *host, host*

Banta är ju inte min grej eftersom jag knappt väger som en sparkstötting men hur får man en midja på 58-64 cm???? Jag är ett konvext sugrör.

• nennesjuttioåtta

Dagens i-landsproblem

• nennesjuttioåtta

För övrigt har jag haft en bra dag.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!