• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

men vaa???? var är det här??? var kommer tuffingsmajlisarna ifrån?!?!

Vickan fatta nada!

(har f ö landat hemma i hålan och längtar HEMSKT efter maken som inte är hemma och stödjer sin smånervösa fru...)

• MuffinsTönt

Hej tjejer! nu har jag sett tredje (och sista,hoppas jag) Bourne filmen.En av dem få följetong som jag gillar. Historien bygger på två tidigare filmerna. Gillar skarpt biljakterna och fightscenerna. Vanligtvis gillar jag våld eller biljakter. Men i den här filmen var det snyggt gjort. Filmnörd som man är.

Tellis
    Hur sjutton gör du såna snygga smajlisar?

Sis
    Sjutton också! Efter så mkt komplimanger, så vill man se dig ännu mer.

Oms
    Usch! energikram till dig!

• Telemarkgrrl
    Giggle 3 Gå inte helt överstyr nu, Vickis!
  • viktualia

Godmorgon!

Nu har Vickan en ny grej att nojja sig över. Mitt ena öga har drabbats av nån slags allergi eller liknande och svullnat upp.... HEMSKT dålig tajming... idag är sista körlektionen och imorgon uppkörningen. Och jag, mitt fläppo, kom inte på att jag skulle ta allergitablett igår kväll... enligt bipacksedeln ska man inte köra bil när man har ätit de där pillren... eller rättare sagt: Numera är bipacksedlarna hemskt flummigt formulerade så jag vågar inte chansa... *suckar*

• Telemarkgrrl

Gomorron gomorron gomorron!

Vickan, du kanske kan flytta lektionen idag till sent i eftermiddag? Men det viktigaste är ju att tabletten har hjälpt till imorgon. Du kommer att greja uppkörningen geschwinnt utan att ha kört idag. Jag lovar!

• MuffinsTönt

Morrn tjejer! Jag måste klaga först. Har hemsk ont i armbågvecket. Dem där förbaskade malningarna tär på mig. *snyft*

Ok!

Vickan
    Håller tummarna!

• viktualia

jag kan inte flytta lektionen... den involverar tre elever till.. vi ska ut på landsväg och öva omkörning... *knas*

men men.. jag ser rätt hyfsat och får ta tablett när jag kommer hem efter lektionen... och FÖRSÖKA sluta nojja....Blinking

• Oms

ok, nu är det så här! jag e trött. har precis kommit till jobbet, har halsbränn och sutper ont i axeln som sakta börjar doman bort. Har sovit USELT i natt och vad ser jag???

Jo 2 av mian kära trådkompisar har hittat nya underbara smajlisar UTAN ATT DELA MED SIG!!

så nu avvaktar jag en lite förklaring om hur jag oxå får dem, orkar inte surfa runt o leta (även om jag är nyfiken så är tubbies o Vickan mer nyfikna har jag fått erfara)

tar o gömmer mig i lita arbete under tiden...

• Zozo

Gomorron!

Eh Bourne-filmerna tycker jag är SAAA daliga! Alltsa, jag menar historian bakom är bra (Böckerna var suveräna) men jag tycker att han är totalt menlös.. vad han nu heter igen... Argh, skadespelaren som spelar huvudrollen?? Ni vet hur det är ibland när man läser en bok och föreställer sig personen.. I det här fallet en riktigt vuxen man.. och sa kommer de med nan menlös pojkspoling (Naja, han är inte sa purung men har det där pojkiga sättet)... Ungefär som när Di Caprio försöker spela tuffing och hard man.. Det funkar liksom inte.
    Nja, i regel haller jag fast vid att om man har läst böckerna sa funkar oftast inte filmerna.. tyvärr.

Blajblaj.. men jag sag just förra Bourne-filmen pa tv igar, sa Muffins fick igan mig direkt här

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!