• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

Ser att ni också har haft det och nu har ett liv. Typiskt när jag är här!

Jaj, jag återkommer. Nu ska jag kika runt och se om det är några som är upprörda på att de måste gå in i kyrkan med sina män. Haha!

• viktualia

Nenne - det där lät riktigt besvärligt! Själv har jag ju bantat bort 10 cm i midjan, men det skulle jag inte rekommendera dig att göra.. hm.... gå in i nån sån där livsfarlig affär där de är experter och fråga... eller gör situps till förbannelse...

• nennesjuttioåtta

Du är grym Vickan!!!! Grattis!!!! Såg att du passerat en magisk gräns, måste kännas otroligt bra!

• nennesjuttioåtta

öhh... men en sån har jag redan (fast utan motstånd, bar ett hjul). Ånej, måste väl börja fjånga fram och tillbaka med den igen. Tråkigtträåkigttråkigt!!! Jag tror att jag orkar 1 ikväll.

• nennesjuttioåtta

Jag hoppades att det räckte mad att äta ostbågar!

• nennesjuttioåtta

Ja, den är grym!! Borde platsat som tortyrredskap på 1200-talet. Kör du på morgonen eller på kvällen??

• nennesjuttioåtta

vilken hattifnatt du är mellan trådarna, jag har fullt sjå att hänga med (Hmmm. undrar om det bränner något???)

• viktualia

Jag brukar våga använda den en gång i veckan på kvällen. ha ha ha ha!

japp jag hattifnattar MASSOR mellan trådarna... men jag är ju riktig medlem av gravtråden numera... har bild i galleriet och har varit på tråddejt och allt!

fniss!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!