• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Öh Vickan.. Har jag missat nagot? Menar du att du skall pa den vägen vandra du med???? Hmmmm... var tanke är nämligen att kasta sprialer och tjafs at sidan i slutet pa oktober.. hick! *Springer och gömmer sig under skrivbordet med skrämselhicka*

• Ms K

En snabb visit in fran Edinburgh har:

POM POM POM for dig Vickan!!! You can do it! Ska halla tummarna for dig hela dagen! Oh sa spannande!

kram kram allihopa!

• viktualia

Fram med SKUMPAN!!!!!!!!!!!!

Jag är BÄST!!!!!!!!!!!!

Jag KLARADE det!!!!!!!!!!

tjohoooooooooooooooooooooo!Celebration DanceCelebration DanceCelebration DanceCelebration DanceCelebration Dance

• viktualia

Tack för allt stöd, älskade trådisar!!!Thank You

Zozo - japp du läste rätt om p-pillren.. hur läbbigt som helst!!

• junilejon

tjena tjejer....vad hittar man här? Jo en massa tjejer från en annan tråd!!! Kul!!
    Varför har jag inte hittat hit innan?!?! VARFÖR????

• viktualia

Junilejon - här är vår "pladdertråd" med diskussioner om allt och inget... välkommen!

• MuffinsTönt

Shit Vickan!!!!! GrAtTiS!!!!!
    Celebrating

*skååål* Cheers 8

• Zozo

Nej men ta bort mig härifraaaaan! jag sitter och gör ingenting medans hôgarna vâxer runt mig och NU har jag en massa "Farbror Frej"-ramsor i huvudet, blandat med Arja Sajonmaa sjungandes "Vem ee duu, vem ee jaaa.." HJÄLP......

• viktualia

Zozo - fniss fniss... själv är jag för glad för att jobba.. får ta ett hårt ryck imorgon....

• MuffinsTönt

Va ska du/ni göra för att fira körkortet Vickan?

JuniLejon
    Välkommen!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!