• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-09-26 10:22:30 följande:
    junilejon - vad synd! Det verkar vara en synnerligen robust och häslosam liten flock jag har där hemma.
    funderar du på att föra in nytt blod i den? jag har en litetn flock som är oerhört uthållig här på jobbet, snabba reflexer har de oxå och är, måste jag erkänna, mkt sällskapliga!

kan det vara ngt?
  • MuffinsTönt

Tittar in en snabbis! Har en massa jäkla studenter som fyller upp MIIITT labb.

• Telemarkgrrl

Oms - näe, jag tänkte snarast om det var någon annan som kanske har lite smårisiga bananflugor som håller på att ge upp och som skulle behövda lite nytt blod. Dina och mina kanske är släkt?

• Oms

Zoz - en liten runda hit o en liten runda dit.... avis vaddå MOI??? tsss - inte rå *förbenade sablars orättvisa*

själv fundera jag på om jag ska till brorsan vid sthlm södra på julafton eller om vi ska ta det ngn annan dag, haha

• Telemarkgrrl

Men kära nån vilka nötter det finns här på BT!! (Jag säger inga namn och inte vilken tråd, ni får gissa själva.)Angry Werewolf

Vilken tur att alla vi i den här tråden är så normala och balanserade och vettiga, det gör ju att man fortfarande har lite tilltro till mänskligheten.

• junilejon

Nu har jag dödat alla mina bananflugor med en sån där elektrikt raket!! HAHAHAHA...där fick dem dem små j*larna
    Tänk vad glad man blir det det smäller till i raketen och man inser att det nu har försvunnit iallafall EN bananfluga....hihihihihi!!!!
    Är man grym eller????

• viktualia

Telestubben.. de där Tossboll tog ju ALLA priser samtidigt... jag ber särskilt om att hon var tokironisk.. annars ger jag UPP!

• Telemarkgrrl

Nej, men Vickan, Tossbollen var ju hysteriskt rolig, det är klart att hon var ironisk!!

• Zozo

Ja nu sätter JAG mig här i traden och haller mun. jag bara glappar i de andra tradarna och blir saa upprôrd! inte bra för blodtrycket!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!