• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Muffins, det är ju jättebra att du frågar! Det är så man lär sig.

• Telemarkgrrl

Ja, jag såg faktiskt i en annan tråd häromdagen att det var en som skrev k*k, fast med ett u i mitten och det hade passerat filtret! Vad är det som händer med BT?!

• viktualia

Bra att Telestubben - som troligen är mer erfaren på "laga megakött"-fronten än jag styr upp mina snurriga svar! (och jag menade inte vila= kallna)

ååååååååå jag är så glad! jag ska träffa min bästis på söndag! *mys*

• MuffinsTönt

Ah! Då vet jag vad du menar, tror jag. Typ som när man lägger en köksduk över bullarna så dem vilar lite, stadga sig innan man serverar dem.

Isf - OK!!! Lätt som en muffins.

• Telemarkgrrl

Gutenmorgen! Es ist Freitag!

• viktualia

Godmorgon allihop!

Min smygande kvällsförkylning har brutit ut ett steg värre och jag VILL inte vara sjuk. Ska ju hem till Ua och ha mig i helgen JÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

• Telemarkgrrl

Men Vickan, funkade inte din superbrygd igår?

• Telemarkgrrl

Tjohoo, idag blir det gratis champagne på jobbet! Drinking 2

• viktualia

Nej... superbrygden funkade sådär.... Coolt med skumpa!! Här har vi just ätit tårta och tackat av en kollega som slutat...

• Zozo

Mja, vi hade ju egentligen inget uttalat förbud att dricka sprit hemma sa jag vet inte VARFÖR vi gjorde en sa äcklig blandning... Äcklig var den helt klart. Sörplas med sugrör skulle det och springas upp och ner i trappan för att det skulle "ga runt i blodet"..
    Visst, sa full har jag aldrig varit nagon mer gang, sa fungerade gjorde det ju... Varför?!

Ungefär i samma alder drack vi även "skogsstjärna" som vi var tvungna att filtrera i Melittafilter.. Nämen jisses! Var HAR man huvudet när man är 14...?
    Ärligt talat sa funderar jag pa om det inte är en biverkning till det statliga monopolet.. Jag har aldrig hört talas om franska ungdomar som dricker vare sig HB eller häxor. Fragan är om det inte vore mindre farligt att släppa "lös" spriten..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!