• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Fniss, fniss, tack för stödet! Tyckte så synd om Duchess.

Och nu tycker jag synd om Omsan! Somna klockan 4 - baah, vad jobbigt! *kram*

• Oms

känns genast mkt bättre nu.-) o tur e väl det för här på jobbet dyker det en konstiga problemet upp efter det andra och allt måste JAG ta tag i och det helst igår....suck! varför är det alltid dar som denna man måste göra konstiga saker?

• Zozo

Ah utmärkt skostorlek OCH landsände Juni! Fast själv är jag ju landsflyktig nu...

Jaha, nu har vi planerat in lite resor.. Det blir en runda till kompisarna i Frankrike (det är ju nästgards ju!) i oktober samt en runda till kompisarna i Montreal i slutet av manaden. Sedan ska jag till London en vecka för jobb i novembre och sa ska vi fira jul i Sverige.. Ojoj... det blir lite mycket pa en gang!

• junilejon

Tackar tackar vicky och oms...ja det är bra skostorlek, man står ju stadigt på jorden...
    Nej telemarkgrrl jag behöver inte fler bananflugor tack för erbjudandet men jag hoppa det!!

Zozo, vart bor du då?
    Du verkar vara mycket upptagen, har du klippkort på SAS!?

• Telemarkgrrl

Åh, så du har tid att följa med till Montreal, Zozo! Vad kul! Det är en sjukt cool stad! Nu är jag avis.

• Zozo

Juni.. Jag bor just nu i Luxemburg (tidigare i Paris), sa en resa till Frankrike gar ju pa allt fran en kvart till nagra timmar
    Neh inget klippkort men jag jobbar i branschen sa liite bättre priser kan jag hitta ibland.

• Telemarkgrrl

junilejon - vad synd! Det verkar vara en synnerligen robust och häslosam liten flock jag har där hemma.

• Zozo

Jag tog mig tid, telis! Alla andra tar ju semester oberoende av vad som finns att göra, sa jag tänker inte vara företagets kollektiva samvete.. Nepp!

• viktualia

Zozo - låter jättebra att du piper över till Kanada med maken! Men jag undrar fortfarande om du verkligen, i längden, mår bra av ditt nuvarande jobb... ytterligt svårt att veta förstås...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!