• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-09-18 10:34:16 följande:
    Hur går det med beslutet, Oms? Är Chopsticks okej eller?
    Jag har inga problem m chopsticks, men Vickan var mer för italienskt så jag har kikat på de alternativen och nej, ingen bra italienare nära centralen, de flesta är på kungsholmen. fick tips om ngt anant after work häng som liger på söder dock dvs vid medis så det e ju inte alls jobbigt att ta sig dit.

www.frackahalvpannan.se/ vad tror ni om det det? en salig blandning av mat från olika världsdelar och variernde prisklass!

sena har vi ju Karlsson oxå förstås, där brukar de ha trevlig mat och där är det oxå en hel del crossover för att passa alla smaker. nu bygger de om så priseran ska tydligen vara billgiare enl brorsan som bruakr smita förbi där ibland.

www.karlsson-co.com/

så vad säger ni?
  • Sister of the Night

Jag klickar också iväg de mest förunderlöiga felstavningar! *tröstar* Kolla får du se

Vad rolig och alert hon verkar ha varit! Precis en sån där person som bidrar med feststämningen när det är partydags - bjuder på sig själv och -viktigast av allt- bjuder in alla andra också

• Sister of the Night

Det lät ju bra, båda två. Kanske att det finns fler alternativ på Karlssons, men det går nog på ett ut om desserterna är OK

• Telemarkgrrl

Hmm, om dom håller på och bygger om på Karlssons så låter det lite trist. Och det andra ligger ju en bit från stationen och har dåligt med vegetariska rätter. Jag röstar på Chopsticks.

• Sister of the Night

Aha!!! *allierar sig med Tellis*

Ska jag vara heeeeeelt ärlig så är det ju hemskans smaskigt med Kinakrubb...

• viktualia

Omsan - Åååå skoj med länkar! *vickan gillar*
    jag hittar inte några mängder vego på Karlsson och c.o. Men är Sis nöjd så är jag glad.
    För egen del lät menyerna trevliga på båda ställena...

Och Sis - avståndet till centralen bygger i så fall på en kort t-baneresa - är det ok? Eller ska vi köra på Chopsticks som ligger ca 7 min promenad från Centralen!?!?

• Sister of the Night

Det är faktiskt jäkligt bra om vad-det-nu-blir ligger nära
    stationen.
    (Pressbyrån, Tellis? Hmmmmmm?!? )

• Sister of the Night

Alltså, jag vill ju ogärna vara till besvär. men det är ju shysst om jag hinner med (och hittar) till min anslutning sen *Uuuuuuuuuuh*

• viktualia

Då kanske omröstningen numera kan anses avslutad?!? Chopsticks here we come!!

Ska nån (annan än jag hi hi) boka bord där för Sis, Telestubben, Omsan, Vickan och ev Matskedsgumman (= 5 pers) där vid 18.30 på fredag?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!