• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

*försöker få still på knässingarna*

• Sister of the Night

Just!!! *sörplar tillbaka en dregelsträng* Det var tusan i mig bland det coolaste i tapetväg jag sprungit på - och jag har glott på MÅNGA tapeter i mina dagar....!

• Sister of the Night

Bah, vad kusligt!
    Läste just på ICA-Kuriren.se att svenska butikskedjor säljer smycken med vansinneshöga halter bly i. Hur sjukt är inte det då?! Blyet läggs tydligen till för att smycken ska kännas tunga och exklusiva.
    Hallå, vart är världen på väg?!

• Ms K

*snörvel snörvel*

allå allå! Tillbaka från konferens med megaförkylning med hem i bagaget. Typiskt och rätt självklart att man åker på en härlig dänga av snuva halsont och feber när man är alldeles för stressad och sen sätter sig på ett plan!

Hoppas allt är bra för er allihopa.
    Vickan, stackareligen! Vilken superosis att bli så hes när bablande är på tapeten! Hoppas ni löste det hela med/över några koppar te ändå.

Appropå tapet: Hittar inte alls vad det nu var för länk - men man blev ju kanon-nyfiken! Sis och muffins: Snälla vad är det för sida?

Nu ser jag iaf ljuset i slutet av tunneln! Så förkylningen får härja bäst den vill, mig ska den då inte kunna stoppa Patentasnökan är färdig och inlämnad, manuskript 1 ska skickas på tisdag, manuskript 2 på torsdag. Och sen bär det iväg till Wien Oh så mysigt det ska bli! Blir jag bara någolunda kurerad ska det bli (hyr)bilande runt i kroatien nästa helg!!!

• viktualia

Nu har jag kommit hem till hålan. Halsen förbättrade sig lite så jag kunde prata med bästisen och är bara så glaaaaaaaaaaaad över att ha en så go vän!!! Efteråt kollapsade halsen igen och maken har bara fått lyssna på lite väsande... fniss fniss!

Matskedsgumman - krya på dig du också!!!

Muffins - hoppas allt gick bra!

Sis - hoppas din sjuka går över också!

Alla - kram!!!!!!!

• Telemarkgrrl

Hej hallå!

Nu är jag hemma efter en helg på pensionat med maken.

Muffins, hur gick det med dina potatisklyftor och fläskfile?

• Telemarkgrrl

God morgon!

Måndag igen. Det måste vara något fel i kosmos när helgerna går så fort och veckorna så långsamt.

Ms K, jag tror att Sis och Muffins pratar om Victorys bilder från sin hus som hon har i sitt bildgalleri. Victory hittar du i Muffins gästbok eller i gravidtråden ibland.

Stort grattis till dina jobbframgångar Ms K, det är du verkligen värd efter att jobbat arslet av dig!

• Sister of the Night

Godmorgon! Japp, så var det allt! Just det huset!!

Instämmer för övrigt med Tellis angående jobbframgångar och flit; sliter man är man verkligen väl förtjänt v lite medvind! *Sen kanske inte en praktförkylning är just medvind, men, ja ni fattar*

• Telemarkgrrl

Hur mår du nu, Sis? På bättringsvägen hoppas jag!

• Sister of the Night

Åh man tackar!

Det är nog fortfarande så att minahostattacker bär skulden till grannar med sömnbrist... Ähum. De är inte särskilt lågmälda de jäkla attackerna! Host och snörvel. Men en liiiten förbättring känner jag allt!

Hoppas att resten av snortrådisarna också är på bättringsvägen

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!