• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Muffins - Efterrätten ska bara vara inne i ugnen så länge att chokladen smälter, sen tar man ut den och serverar direkt.

• MuffinsTönt

Vi är bjudna till fasters middag nästa helg. Då hörrni DÅ ska vi snacka om gourmetmat. Förra gången fick han ostron. OSTRON!!!! . Visste inte ens att det fanns att köpa här. Jag var inte med eftersom vårt relation var så nytt då.

• MuffinsTönt

Så den ska vara ljummet. Hmm... G trodde att den skulle va supervarmt. Jag trodde ingeting, var så glad att det inte brändes. Nojig? Nää!

• Sister of the Night

Ostron.... sörpla levande djur, bläääääääk

FATTAR verkligen inte vad som är fint och smakligt med det, jag tycker det låter både sjukt obehagligt (har hört att det är som en slurk havsvatten) och gravt läskigt, fan, den LEVER ju!!

*Tacka vet jag paprika*

Nu kan jag inte låta bli längre, vart hittade du din aggroutlösare, Zozo?

• Oms

Gomorrrron gomorron gomorrron - här sitter ni o tjatar *sagt på bred göteborgska*

Matskedsgumman - grattis still alla projekt som verka gå i hamn nu! du är ju superduktig och organiserad *me like* hoppas du blir frisk till wien resan nu!

Sis o Vickan - Stooooora krya-på-er-kramen till er!

muffins - hur gick middagen? m alla dessa trådtips ifrån Vickan, Tubbies, Sis mfl så borde det iaf inte ha varit katastrof

igår när vi kom hem så såg vi den... jättespindeln Orvar! den satt på vardagsrums väggen och liksom bara grimaserade åt oss! sorry Sis men här sket jag i att vara djurvän - här var det makens toffla som fick skicak Orvar vidare till de sälla jaktmarkerna... fy vad stor den var! men vi får skylla oss själv, vi har haft balkongdörren öppen hela dag - glömde stänga den och i det här regnvädret somm var så var han/hon nog jätteglad över att få komma in i värmen. Våra husdjur dvs talgoxarna som vi matar på balkongen har oxå varit inne och hämtat maten själva (de har sett var vi förvarar den) så det var smulor över hela vardagsrumsparketten, haha!

vilkat djuro natur liv - börjar nästan känan mig som en scout eller nåt, haha

nu e det lunch här!

• Sister of the Night

Morrn morrn Omsan!

*En tyst minut för lille Orvar som så brutalt slogs ihjäl nyligen*

Jamen det var väl gott för den att få komma in åtminstone. Klappa ihjäl dem sådär bums utan att de märker det är väl -om inte alldeles rätt-, så åtminstone vagt förståeligt. *Har fortfarande krypningar av den där jättespindeln du beskrev från din barndom.....!!!*

• Oms

Sis - tackar för förståelsen, minns ju själv oxå barndomens jättespindlar..hua! *ryser för fullt* ja hans sista timmar var iaf inne i värmen och han dog m ett pang så inget djurplågande här inte!

haha, det lustiga är ju att jag nu läser dina inlägg m din dialekt - det blir ju så mkt mera du på så sätt, haha

lunchen var ingen höjdare och dessutom gav den mig halsbränna så nu ska jag sitta o sura här ett tag innan jag tar tag i mitt arbete igen...

• Sister of the Night

Omsis

Nej!! Va fräckt! Menar du verligen att du memorerar folks dialket sådär snabbt? *impad*

Jomen det var bra att det gick fort med mega-Orvar i alla fall. :o

• Sister of the Night

Det skulle va en liten sån där emellan... mest för formens skull, och för att "Mega-Orvar" faktiskt ger en del skumma associationer....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!