• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Och VickisPickis - Nä, har man tålamod och jävlaranamma nog att sitta och pressa in poäng efter poäng så har man nog sitt pund så det räcker!

• Zozo

Sis? Nej har inte tänkt bli moderator. Fundrade bara pa vad de skulle vara bra för..

Sis, njae.. det som generellt gâller är att virus följer med i bifogade filer i ett mail. Jag har ännu aldrig hört talas om ett virus som kommer direkt i ett mail. (Men du har ju jobbiga mail med tex sk "hoax" som varnar dig för en speciell "farlig" fil pa datorn och ber dig plocka bort denna. Sa visar det sig att det var en styrfil för datorn etc)

• Sister of the Night

Fina Nickan - det har hon klurat ut för att det rimmar fint med "Fina Vickan"

• NicoFina

ålder: 24 snart fyller 11/11
    längd: Kort JÄTTE kort 152 cm
    skostorlek: 33-34
    landsände: Stockholm men från början Gällivare men tog en sväng med familjen genom England i 2 år och Grekland 1 1/2 år.
    yrke/sysselsättning/bransch: Säljare, jobbar hemifrån!
    status på bröllopsfronten: Vi gifter oss den 26/7 -08
    vilket djur är du? ööö! En pingvin tror jag

• viktualia

Fina Nickan - här kommer mina svar på frågorna:

ålder 30
    längd 1,64 och numera är mitt BMI UNDER fetmagränsen!!! tjohooooo!
    skostorlek 41
    landsände östra värmlands tråkhåla Karlskoga
    yrke/sysselsättning/bransch utredare/uppdragsforskare
    status på bröllopsfronten gift sen 28/10 -06
    vilket djur är du? knörveldjur (ett fantasidjur som krånglar hemskt)

• Sister of the Night

Zozo - styrfil, alltså i bemärkelsen att man pajar sin dator alldeles själv när man åtlyder varningen?

• Zozo

NicoFina.. Ett tips! Ta bara med honom när du silat igenom urvalet en aning.. Maken orkade se typ 6 modeller

• NicoFina

Zozo: Då har min varit med mycket längre. Men han sitter mest och halv sover hela tiden.

• viktualia

gaaaaa nu gick det fort här igen.. jag måste ju JOBBA nån gång ibland också¨...

men Fina Nickan - välkommen hit å det varmaste! vi pladdrar i en takt som vi inte ens själva alltid hinner med i...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!