• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Sis.. Hehe, min STORAsyster är bara knappa 1.60,s a det blev mera över till mig...

Nico.. Hehehe! Ja DET är en annan historia. lat oss säga att vi firade bröllop tva ganger av administrativa skäl. Vi gifte oss i Frankrike sa det fungerar inte riktigt pa samma sätt som i Sverige. (Första gangen var det enkelt pa radhuset och andra gangen en veckas firande med familjen och lokal borgmästare. Andra gangen var inte nagon giltig ceremoni men det var blaa da vi växlade ringar)

• Sister of the Night

OK, enkäten då:

ålder: någonstans i faggorna kring trettiostrecket
    längd: kunde vart längre, men helt ok som det blev.
    skostorlek: landets vanligaste (den som alltid tar slut först på rea... bah!!)
    landsände: nedanför Medelpad
    yrke: kugge i industrihjulet
    bröllopsstatus: väldigt ogift
    djur: förmodligen en katt parad med panda.

• Zozo

*fniss* försöker föreställa mig Sis djurform.. fast e du en katt sa kan du fa följa med till Blakulla? E du svart tro?

• Sister of the Night

Zozo - snopet för din syrra *hehehe*

• viktualia

hm... idag är det 27 dagar tills maken och jag firar 1 årig bröllopsdag.. och hela "jaga klänning och fina servetter"-projektet känns väldigt avlägset!!

Omsan - minns du när jag köpte servetter på NK?? Shittans vad man gör galna saker när man planerar bröllop!!! 12 st servetter kostade 55 spänn.. och jag köpte till typ 100 pers (sen blev vi 70 gäster och servetterna gick åt på nåt vis)

• Sister of the Night

Japp, med ett sånt erbjudande kan man inte tveka! Jag är på!

• Sister of the Night

Svar till Zozo såklart *fnissar*

• Zozo

Ja du Vickan.. Känns som en evighet sedan.. Fast jag är ganska nöjd med att jag aldrig blev nagon Bridezilla... Jag gjorde inte saaa tokiga inköp.. Naja, vi köpte kanske liite mycket champagne, men det kan man ju aldrig ha för mycket av

• NicoFina

Jag som tycker att det är nog mycket planering med ett bröllop.

• Sister of the Night

Det måste ju vara lite panda med där... misstänker jag. För katter äter kött och det gör inte jag. Pandor äter asiatikt, det gör jag däremot gärna

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!