• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

tack för näsduken.... gaaaa blev helt sömnig... jajaj.. jag är ju inte frisk.. det är bara att inse

sköt om er krakar och kackelmajor!

*hörs*

• Ms K

Men oj vad ni har babblat idag!!! *superimpad* Över 130 inlägg sen i morse! Oh så ni är duktiga och oj vad jag längtar till normala dagar då jag med får vara BT-ist

• viktualia

Vickan smiter in lite snabbt!

Vaaaaaaaa????? 130 inlägg idag.. shittans... inte undra på att jag inte hann med i alla vändningarna där... ujuj...

*kram på Matskedsgumman*

• MuffinsTönt

Fy sjutton för västtrafik! 90min för en färd som annars tar 20min. Tur för dem att jag var alldeles för trött för att bli irriterad. Förrän nu!

130? Shit!!! Vi blir mer och mer grymma på jobba/hänga på Bt och vara IRL social. typ! *Wohoo*

• viktualia

Casa Cor var mest surrealistiskt... det var häftiga miljöer, men väldigt långt ifrån vad man kan använda på riktigt och ganska spaceat överhuvudtaget. 150 spänn var kanske i överkant att betala för att gå in, men samtidigt var det en häftig upplevelse... inget jag ångrar alls!

• Telemarkgrrl

Men vet ni tjejer! Min mans företag har ett kontor i Västindien och dit söker dom precis en sån som min man så han kanske ska söka. Så då kanske jag kan få bli lyxhustru under ett år eller så! Nu tror jag ju inte att det blir något men man kan ju drömma lite! Nu ska jag surfa lite och kolla in väderprognosen för Västindien. Sun Bathing 2

• MuffinsTönt

Hmm... har du gjort ngt superhäftigt Vickan? Berätta mer är du snäll. Vart var det nånstans?

• viktualia

hm... efter en massa grubblande hit och dit blir nog 1 åriga bröllopsdagsfirandet inom Sveriges gränser. Nåt schysst och mysigt ställe inte jättelångt från hålan, god mat och hög mysfaktor.. undrar var man hamnar då?!?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!