• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

vi har haft stans strömavbrott!

hela östermalm, gärdet och vasastan har varit HELT utslaget! för oss på jobbet blev det då perfekt för en lååång fikapaus på vatten och skorpor och för dotra blev det till att gå halva lidingöbron på spåret för att åka tåget - som bara gick halvvägs för sen försvann strömmen... så hon ringde medan jag fikade stackarn, när jag sen ringde upp satt hon på tåget o allt flöt på bara bra

nu måste jag jobba igen lite tid här...

• Telemarkgrrl

Inte hela Östermalm vill jag bara säga, här har det inte varit något strömavbrott utan jag har bara fått jobba och jobba och inget fika för Telis idag.

• Telemarkgrrl

Men guuud, jag har ännu fler högskolepoäng än Zozo, vad smart jag måste vara.Laughing 7

• Sister of the Night

Tellis - ooouuuuuuiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh!

• Telemarkgrrl

Vad ni har skrivit idag förresten tjejer! Clapping 5

• viktualia

näääääääääääääääääaaaaaaaaaaaj

det kunde jag ju ana! att telestubben skulle TOKVINNA HP-ligan.... ajsan...

• Sister of the Night

Kan du haja..... *lyser med ögona*

• Sister of the Night

att vi har skrivit, alltså! *varför hinner alltid folk skriva FÖRE mig, jag begriper inte, mutter mutter*

• Telemarkgrrl

Tycker att det är lite synd faktiskt att inte dom där poängen säger något om hur smart man är. Det hade varit kul om jag hade kunnat säga att jag var smartast av er allihopa.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!