• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Muffins - jag gjorde såsen enligt receptet, just den såsen hade jag nog inte velat ha redd.

• Telemarkgrrl

Vickan, några nyheter om din mormor??

• Telemarkgrrl

Muffins igen - jag är inget bra på att fota, det är maken som är fotograf.

• MuffinsTönt

Tellis
    Varför vill du inte det ang sås? Kul att veta till nästa gång!

• Telemarkgrrl

Men Muffins, det är ju en sås i receptet, det är bara att det inte är en redd sås. Just den såsen tyckte jag passade bra som inte-tjock-sås.

• viktualia

Godmorgon!

Jopp, det finns nyheter om mormorSkrutt. Mamma ringde när hon kom hem från akuten igår kväll sent. Mormor har troligen brutit något ben i höften/lårbenshalsen pga den ALLDELES för LÅNGA promenaden som en ÄRTHJÄRNA till bekant borde ha stoppat henne från att företa. Så mormor fick stanna kvar på Ackis och det visar sig väl vad man kan göra åt en liten tant med tidernas benskörhet som brutit sig....

... annars jobbar jag hårt på att inte vara skitarg på nämnda bekant och försöker samtidigt ARBETA....

• Telemarkgrrl

Oh, vad tråkigt, Vickis!! Det är aldrig bra när gamla människor som redan varit deppade och ledsna bryter något.

• viktualia

Telestubben - näee precis...

jobbrapport - jag har SJUKT mycket att göra som måste ske i 150 knyck.. men uj vad lugnt jag surfar runt på BT och liknande viktiga ställen.. och snart är det fika..

• Telemarkgrrl

Vickis, det är samma här. Jag vill ju bara sitta häääääär på BT och prata med er.

Har ni sett den här förresten (ha ljudet på):

Det är nog min favoritfilm, jag kan titta på den hur många gånger som helst.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!