• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Undrar om Max har betalat för att få in den där artikeln i Aftonbladet?

• Telemarkgrrl

Vickan, DD...jag förstår verkligen att du skulle vilja ha mindre. Jag har C och skulle gärna nöja mig med B.

• viktualia

Omsan - måste också önska dig lycka till med samtalet! *stärkande kramar* Själv har jag aldrig haft något som liknar samtal med chefen av det slaget... på gott och ont.

• Zozo

Morron! *Vinkar*

Haller med Telis jag.. C räcker och blir över för mig.. suck!

Här har vi ännu en solig morgon med vackra höstfärger.. Jag har inte sett den berömda bilden med tjockan, men det later som utsikten fran var lägenhet... *Lyfter pa soffkuddarna och letar efter en styck Telis med kamera*

• Sister of the Night

Godmorgon där!

*kikar på Muffins länk* Inte illa. Men borde man inte bli liiite trött på... tja, _doften_ av hamburgerhak?

Det låter så besvärligt Omsan! Varje steg...! Det kan verkligen inte vara långt kvar nu?

Dagens festliga var er lilla diskussion opm bröst Hihi, ni skulle inte tro mig om jag sa vad min storlek heter, men jag är faktiskt riktigt nöjd med dem!
    Tellis by the way - "Enda orsaken att bo kvar"? Vad olika utgångslägen man har!!

• viktualia

Sis - jag har för mig att du berättade din storlek när vi sågs... och att det är klart större än vad jag har.. men jag skulle som sagt gärna ha MINDRE pattar... och jag är SÅ fascinerad över att jag gått ner snart 18 kg UTAN att pattskrällena minskat ett DUGG!!! *suckar*

• MuffinsTönt

MORGON!!!

Usch,jag har lyckats igen. Glömt säga Gomorgon,hur oartig är inte det!

Sis
    Hur stora bröst har du egentigen? Större än 85D!

Jag skulle vilja ha liiite större volym. O andra sidan skulle det va värre om dem var mindre, typ AA.

• Sister of the Night

Gjorde jag? *ajdå, minnet minnet!*

Hihi, många skulle ju som sagt avundas dig men jag kan i och för sig förstå den smått opraktiska aspekten. Det krävs ryggrad för en stadig byst, hahahahahahaha!!

Nåväl, om om det är vad du önskar så may the tits melt off from you

• MuffinsTönt

Fast när jag var i Vietnam o skulle prova bh, så sa hon säljaren, "Du ser ut o ha fylliga bröst, jag gissar på 80B!".
    Jag tänkte, kan det stämma?!?Fylliga? Hemma har jag 75A.

Japp, dt stämde!

• Sister of the Night

Oj, vad knäppt det blev! Svaret var ju till Vickan såklart

Dig Muffin får jag väl önska en liten aningens extra då (ni kanske kan göra nån schysst deal er emellan...? *hahahahahahahaha*)

Btw - Jag svarade dig på msn (personligt ju).

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!