• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Jag ska fanemej skapa en tråd som ska handla om att vi tänker ha snabbnudlar på vårt bröllop.
    Bara för att!

Förresten, såg nån tråden om magdansös? Undrar hur lång tid det tar innan någon kikar in och gastar om reklam? *tar tid på uret*

• MuffinsTönt

Hehe!
    Jag gissar på att det stämmer in på mig också, för eller senare. såå... Thanks!

• Sister of the Night

Hihi, vad kul det är att läsa om folk som "krisar" över.. hm... DETALJER kring sitt bröllop *surfar runt på BT-ågen*

• Zozo

Sis: Nej men om att det är HEMSKT att vilja ha magdansös.. TÄNK vad hennes fötter liiider!!!

• Zozo

Sis.. Vad inspirerade snabbnudlarna av??? *Surfar frenetiskt rundor*

• Sister of the Night

Zozo - en felläsning av mig som jag tände till lite på...

Va? Lider?? *ser förbryllad ut*

• Sister of the Night

Sen föll jag för konceptet

• viktualia

fniss fniss...

det viktigaste när man planerar bröllop är att man inte tar BT för seriöst... det är då snabbnudlar känns som ett alternativ... ha ha ha ha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!