• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Vickan, jaså då missade jag det. Har ingen aning om vad det är för ställe, blir spännande att höra efteråt.

Muffins, vad är det som inte funkar?

• Telemarkgrrl

Åååh, nu blev jag nästan hungrig igen, det lät fantastiskt gott!

• MuffinsTönt

Tja... hur ska jag förklara? Jag har fått mitt produkt men kruxet var föroreningar. Det är dem som jag försöker få bort. Och det Det som är hopplöst.

Men jag har många bollar i luften... inte hänga läpp, nej!

• Sister of the Night

God afton

Tellis - Oj, vilken tjocka!! Är det din utsikt?

Zozo - Å vaddå hallucinerar?! Jag hade också såna där snedtak i barndomens sovrum. "Totalt omöjliga," menade mamma medan vi bodde där. "Alldeles förtjusande", är mitt omdöme idag.

Omsan - Förstående dubbelsuck. Det är något alldeles särskilt irriterande med blanketter som man fyller i som ska handläggas. Av någon anledning blir det ofta sådär.

Muffin - "Hopplöst"? Vad är det för en hopplös handledare som utdelar såna omdömen?

Vickan... *sympati*

• viktualia

Sis - godafton tillbaka!

Rapport om mormorSkrutt - hon har inte brutit något, bara överansträngt sig något GALET. Och hon får ligga kvar på sjukan till imorgon - med sina två döttrar springade runt fötterna. Dvs tanten kan nog komma på fötter igen, frågan är väl hur hon mår när hälsan stabiliserat sig igen....???

• Sister of the Night

Vicks - Jag förstår att du undrar över det. Men "en sak i taget" är kanske bättre för dig just nu....?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!