• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Lady o Lufsen

Nämen, nämen...nu ska man inte göra sig lustig över andra människors panikattacker kring färg, eskort, tyg eller tapet till inbjudningskorten...Ångestladdning på hög nivå, va!

• Sister of the Night

Kan man föras fram med kofösare? *Flabbande Sis börjar bestämt bli lite trött här*

• Sister of the Night

Lady

Näääääeeee, det är taskigt! *frustar och kvider*

• viktualia

Sis - leksakståg!!!! näääee jag vill paddla kajak lite majestätiskt... jaaa uppför gången i kyrkan alltså....

btw låter "UPPFÖR" i det här sammanhanget ganska konstigt... kyrkor sluttar ofta nerför... eller ska jag kanske skriva UTFÖR... ha ha ha ha ha ha...

• Sister of the Night

Halstabletten - hahahahahahahahahahhhahahhahahhhhhhhaaaaaaaa!!!!!

• Sister of the Night

*ser framför mig hur folk blir "framförda" i barnvagn i kyrkan*

• Lady o Lufsen

Vickan...kyrkor sluttar sällan! Dock kan dess omgivning göra det i varierande grad...Tycker ju visserligen att båda alternativen är lika bra!
    "Nu går det utför...vart ska detta sluta"
    "Nu måste ni uppför(a)Er...kyrkan väntar"

• Zozo

Jag sag liksom framför mig hur mamman ilsket föste fram sin ovilliga dotter med en san där gammaldags bunden kvast...

• Zozo

Jaa Vickan, VARFÖR far man inte fylla kyrkan med vatten sa att gästerna kunde sitt pa sma öar under rosa palmträd medan sdu lugnt och majestätiskt paddlade uppför gangen?? Va!? Man fyllde ju hela Colloseum med vatten när det bar sig...

• Sister of the Night

Lady - "UPP-FÖRA er"!!!

Zozo - *ser det framför mig* Värsta sopkvasten, aaaaaaaahhahhahahahahahaaaa....!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!