• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

jag håller m tubbies - hellre gift än barn efter så kort tid - i väninnans fall lär det nog bli båda delarna - hon blir gravid bara av att männen klär av sig kalsongerna .

Den här tjejen har jag beräta om tidigare, ( det är hon jag brukade storhandla m tidigare) hon har två barn varav den ena är supergenialisk och den andra har hon jätteproblem med och har nu fått in honom i en specialskola efter mkt om o men m mordbrandsförsök på skolan etc. Hon var för ett år sen gravid m en man hon känt länge men han fick panik och ville inte vara m i bilden så hon gjorde abort och brejkade m honom, efter det blev de ihop igen ett tag sen träffade hon en annan kille under hela sommaren (som hon oxå var tillsammans m när hon träffade sin man). mamma o pappa (som hon jobbar för)är rätt så främlingsfientliga så hon har inte kunnat berätta att hon är gift och att hennes man är mörkhyad.... och inte bara det han tillhör en lite sopeciell del av en religion och de har lite lustiga klädkoder så ja... herregud säger jag bara...

JAg har alltid varit helt rak mot henne och sagt vad jag tycker - hon vet att jag tycker det här e helt galet m tanke på hur hennes liv der ut men hon gör som hon vill...jaja, hon är udnerhållande om inte annat

• Oms

Jo samtalet igår ja - det gick bra! tog bara 20 min! vi var överrens om att jag följde mina mål och gjorde så gott jag kunde. vi ändrade ingenting i målen utan vi konstaterade att det e för kort tid kvar för att en ändring skulle påverka mitt arbet ngt. Diskussionen var om hur vi ska göra avslutssamtalet - han sa att det kommer han att ha i februari sådär då han oxå gör ett nytt målkontrakt för 2008. Frågan är om jag ska komma in til jobbet då eller hur vi nu gör - jag menar jag kommer ju komma tillbaka til jobbet under nästa år och behöver då ha ett mål att följa. jaja, vi får se hur vi gör!

vi har bestämt att vi ska ha ett möte 25 okt m min vikarie, till dess ska jag ha fixat med en hel del saker men först o främst en lista över vad som ska göras och vad som kan tänkas dyka upp och hur det ska lösas.

• MuffinsTönt

Morgon tjejer!!!

Glömde berätta till vickan, Grabbens mamma bad om receptet till grönaärtsoppan. Det hela gick till på ett hyfsat komisk sätt.

Vi var på middag hos hans släkting. Jag satt mellan G och hans mamma, hans pappa satt mittemot honom.

Mamma: G, skulle jag kunna få receptet till ärtsoppan. Den var jättego'!
    Pappa: Men det ska du väl be "muffins" om, det är ju hon som har hittat receptet. (Tittar på mig, nickade o log)
    Mamma: Tja, Det var ungefär det jag menade. (lite generad)
    Jag: Den ligger ju hemma hos G, det är väl samma sak. (jag lyckigare än nånsin)

Vilket par säger jag bara!!

• Sister of the Night

Men Muffin!! Vad KUL!

Gomiddag damer.

• MuffinsTönt

Vad jag vill poängtera var att hans pappa vågar verklifen kommentera om allt OCH alla. Medan mamman förklarar för oss andra hur det egentligen ligger till. Det tycker jag är sååå fascinerande första gången jag var hemma hos dem. Det är ngt speciellt med det paret!

• MuffinsTönt

TJENA SIS!!!!

Har du bytt ut jobb mot Bt?

• MuffinsTönt

Usch! va knäpp det blev. Menar att så här mkt o länge brukar du inte hänga med oss. Vilket iofs är superkul! Bara lite chockad.

• Sister of the Night

Jag sover aldrig

Jodå, det gör jag. Faktiskt!

Sen var jag ju tvungen att kolla om alla hämtat sig ifrån gårdagens attack av snusk i kyrkor, framnynnade snuskvisor och allt!!

• MuffinsTönt

Hehe! Ja,det är Bt när den är som BÄST!
    Jag kunde inte labba (pga av annat gojs än BT ) så det slutade med att jag inte kunde komma hem förrän snart 7. Idag och imorrn är det full fräs som gäller. Jag ska ju på after work på fre. *wohohohooo*

VIlekt betyder att jag mååste sluta hänga på Bt. Thinking*stämmer det verkligen*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!