• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

budget är kluriga saker...

samtidigt som jag klurar över frågor så klurar jag över vad jag ska laga för mat och stoppa i matlådor... viktiga funderingar verkligen..

• anne på grönkulla

budget är megaklurigt - särskilt när jag ska stå för siffrorna...

men sen i helgen (undrar vilken kväll det var...) ska jag gå på galaöppning på filmfestival - inte illa!

• viktualia

oj! gala och filmfestival lät skojigt värre!!!

själv ska jag ägna helgen åt att sitta i ett årsmötespresidium.. NÅGOT MINDRE glammigt... hm...

• anne på grönkulla

Jag ska räkna lite mer på budgeten också - och bävar för om jag måste se glammig ut på festivalen - befarar det om inte annat för min egen självkänsla, men jag är så dålig på glamour...

• viktualia

nu har jag hittat matlåderecept - det blir två gratänger (smidigt värre). en kassler och senapsgratäng och en fisk med fårost och spenatmos. recepten flyger nog ut på bloggen så småningom...

...kanske dags att jobba ett tag igen... *fniss*

• MuffinsTönt

Heeeej! Äntligen lite liv här. Usch, här labbar det Dåligt! Skulle ju va effektiv. Jaja... kl är ju bara kvart i 5. *raj raj raj*

• viktualia

Men KÄRA NÅN! Är jag FÖRST här idag?!?!

ujuj! Har alla gått och blivit flitiga?!???

Själv har jag mest flummat hittills idag och blivit SUPERGLAD över att en av mina utlandsboende vänner tänker visa sig i Sverige rätt snart! tjohoooooooooooo!

• Zozo

Halla!! Jag glömde ju skriva att jag var här mitt i paniken... Har en grupp pa 90 pax som ankommer i Nice och de är inte nöjda med NAGOT... argh! De har ju för fasiken godkännt allt innan!

• MuffinsTönt

Tjena! *kikar in* Oj, inte många här inte!

*kikar ut igen*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!