• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

hehe ja Vickan! Jag bad maken springa förbi affären pa hemvägen när jag stod och lagade födelsedagsmiddag at honom.. sa kommer han hem med blommor och champagne till mig! Miaaaooooouuu!

• viktualia

Zozo - ååååå sånt borde hända oftare!!!! Ska tipsa min lilla gubbe.. ha ha ha... näerå... vi firade ju mitt körkort med att öppna en av champagneflaskorna som vi fick i bröllopspresent... så jag ska inte klaga..

• MuffinsTönt

NU drar jag hem. *ser lite chockad ut,va mörk det är*

• viktualia

Godmorgon allihop!

Vickan är på jobbet och vill att alla ska tycka att mina beslut och idéer är bäst.. .när det inte är så, känns det lite hemskt att jag inte säkrat allt innan jag kastade mig iväg... kryptiskt men sant.

• Oms

godmorgon brudar!

nu är det en ny dag jag är sååå trött - vill inte vara på jobbet idag utan hemma i sängen eller på soffan under en filt m en spännande bok och lite goda chokladpraliner...

pratar i tfn nu m min galna väninna som nyligen har gift sig m en man hon träffade i slutet av augusti... hon e såååå kär , fåglarna kvittrar blommorna blommar och livet är underbart... ja herregud säger jag bara... nu får vi hoppas att killen är bra oxå annars så rigner hon snart om det....

nu ska jag jobba lite!

• viktualia

Omsan - det lät ju som en genomtänkt grej... att gifta sig med nån som man känt i nån månad.. som sagt... hoppas att killen är bra för henne!

Hemma i soffan med chokladpraliner låter najs... men just nu behöver jag mest av allt TRÄNA eftersom min stackars viktnedgång kommit till en nivå när det verkar vara svårt att komma vidare neråt... *STÖRANDE*

• Telemarkgrrl

God morgon!

Tja, hellre gifta sig med nån efter en månad än att skaffa barn efter så kort tid. Tycker att det är lite rart med såna där människor som blir så totalt passionerade och uppslukade.

Oms, hur gick ditt samtal igår?

• Zozo

alloj..

Jo pa tal om det : jag hade en kompis (vars skräckbrollop jag redan berättat om ngn gang) som träffade en kille i december, blev gravid i februari, flyttade ihop och gifte sig höggravid med tvillingar i augusti... och skilde sig tva ar senare (när de aven hunnit med en pojke till..)

• viktualia

... då måste jag berätta om enda gången jag varit "äktenskapsförmedlare". Två kompisar gick och var intresserad av varandra, jag pratade mest med tjejen men även med killen. Killen, jag och ett gäng till skulle iväg på en liten påskresa och jag ÖVERTALADE verkligen tjejen att följa med. Under påsken hände ingen särskilt mellan dem, men tre dagar efter vi kom hem blev de ihop. Och i januari året därpå föddes lilla M!

Nu har de två döttrar och lever som vilken stadig barnfamilj som helst.. men jag brukar säga att jag inte skulle våga ge mig på "förmedlarbanan" igen... bli gravid inom en månad från att de blev ihop var väl inte riktigt MIN plan... *garvar* Själva verkar de lyckliga och nöjda med tillvaron.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!