• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Japp jättesynd om mig är det.. men nu har vi löst första omgangens problem! Hoppas, hoppas att de godkänner resten... Suck!

• viktualia

själv ska jag nu försvinna från datorn tills 500 kuvert är packade med svarskuvert (numrerat) och enkäter i.

so long, babes!

Och *styrkekram till zozo*

• viktualia

Ledig lät najs! Själv ska jag jobba hemifrån innan jag åker på äventyr imorgon. Då blir det i alla fall sovmorgon!

men Anne - då kanske du kan ta kort i dagsljus i dina nya omgivningar?!?! *nyfis*

• viktualia

Förresten måste jag säga att jag är glad över att Doris Lessing får årets Nobelpris! Det är ju en författare som folk faktiskt läst och känner till! Eller?!?!

Jag har i alla fall läst några av hennes titlar.

• anne på grönkulla

läs bloggen vickan har skrivit om det på eftermiddan. Jag har också läst Lessing o tycker det är jättekul - men jag har några andra favvos som jag alltid hoppas på också - men det kommer fler år!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!