• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Jag säger detsamma. Jag har verkligen inte tiiiid att hänga här idag - måste helt klart lossa greppet om tangenterna.

Ha en bra dag! *drar ytterst motvilligt undan händerna*

• Telemarkgrrl

Jag har fått en sjukt kul arbetsuppgift! Tjoho!

• viktualia

vad skojigt Telestubben! själv laddar jag inför ett stort enkätutskick... 500 kuvert ska packas så snart jag har allt på plats..

• Zozo

Waaahhaoooo! *snörvel* Nu har jag varit pa och provat en annan hudkräm än den trista jag alltid maste ha.. med resultat att jag har kliande utslag i hela ansiktet! Hur DUM far man vara!!????

Jag har fatt en totalt OMÖJLIG uppgift... sa jag langade snällt, och vänligt, över den till en av mina leverantörer Hehehhohoho *djâvulskt skratt medelst m
    an svingar häxkatten i svansen*

• MuffinsTönt

Själv scollar jag i mitt excelfil samtidigt som jag e på msn. Hmm... inte mest effektiva sättet att arbeta på, men va fan!

• viktualia

goddaggens goddaggens...

jag sitter och knåpar med ett frågeformulär för telefonintervjuer... det är både svårt och trist... alltså är jag lagom okoncentrerad...håhåjaja...

hur är livet med dig?

• anne på grönkulla

Jo, helt ok - lång dag men annars är det bra. Vi börjar komma i hamn med budget o sånt o det tar ju sin tid. Men nu är det långhelg (fast jag ska jobba en del iallafall).

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!