• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

hahaha jag skrev ju svaret fastän som en böjning på ett verb!

• Oms

tjena tjena - läste ett inlägga av Nenen och visste direkt vart du ev ska Vickan - och det e ju verklgien en håla! vilket alla ställen som börjar m samma namn är

idag har jag utvecklingssamtal m min chef. det ska vara uppföljning men känner jag min chef rätt så vill han effektivisera det hela och köra ett avslutnings samtal på en gång då jag kommer att var borta sen. jag e inte helt ok med det, anser att jag inte får lika lång tid på mig som alla andra att åtgärda fel o brister - jag vet ju mina rättigheter men ändå - jag ska ha en god relation m chefen de veckor som e kvar oxå - får se hur samtalet går!

i övrigt är allt bra, känner mig VERKLIGEN som en gravid flodhäst nu! herregud - hur stor kan man bli egentligen??? nu har magen sjunkit lite så nu trycker den på urinblåsan, speciellt när man går. har amn itne stödjande byxor elelr bälte på sig så gungar liksom barnet i magen mot urinblåsdan för varej steg - dunk, dunk, dunk... ja ni fattar... går på toaletten hela dagarna känns det som - såååå jobbigt!
    ryggen börjar göra ont och man vill helst inte stå eller gå för länge.... bläh!

• Telemarkgrrl

Godmorgon!

Sister of the Night skrev 2007-10-08 20:26:50 följande:

God afton Tellis - Oj, vilken tjocka!! Är det din utsikt?
    Japp, det är vår utsikt från balkongen. Den är en av (eller kanske till och med den enda) anledningen till att det är svårt att flytta härifrån.

Tänk, man har hört om alla andra som har fått experthjälp när dom har köpt BH:ar och fått gå ner en storlek i omkretsen och upp en storlek i kupan. Och precis det hände mig igår! Vad trevligt det är när storlekarna går åt det hållet och inte åt det andra.

Igår var vi lata och åt indiskt på vägen hem, så himla gott! Men vi har verkligen latat till oss med matlagningen sen sommaren.
  • Oms

Tubbies - jo jag menar januari-04 (eller egentligen feb-04) då det var då maken kom hit och sen träffades vi därefter. den tiden får man inte räkna med då han hade turistvisa under den tiden och det är inte samma som uppehållstillstånd via anknytnign som det kallas...

jaja, det e inga problem iaf, bara lite bökigt!

nu e det dags för samtal - see u later!

• viktualia

Telestubben - det är ju precis vad som hänt mig, trist nog hamnade jag i en ovanligare BH-storlek än innan. 80D är lättare att få tag i än 75DD

Muffins - shit vilken galning.. men men... bantning är skoj!

• Telemarkgrrl

Sorry Omsan, jag fattade fel, jag trodde att man inte hade fått vara utomlands alls på dom där åren. Kära nån, alla dessa regler....

Lycka till på samtalet! Själv skulle jag vara glad över att bara behöva ha ett istället för två, sånt där tycker jag är det tråkigaste som finns.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!