• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Alla FULA ord!

Jag mår apa. har varit på dass typ 10 gånger och mår bara illa. Har mycket svårt att tro att det skulle bero på att jag skulle vara gravid.... hade mens för två dagar sen och äter mina piller i ordning.

Gissade ett tag att det skulle varit gammal mjölk som orsakat det hela, mjölken till gröten imorse var nog lite bedagad. Men den smakade inte konstigt och maken mår inget mysko alls.

Själv vill jag mest hem... men FAAAAAAAAAAAAAN för att sätta sig på en buss i 70 minuter i det här skicket. HATA pendling!!!!

Alltså: Jobbar jag mellan varven jag springer på dass...

• Linda o Jonny

Härligt jag med !
    Kaffe var visst inte så bra för min mage i dag i alla fall inte 10 koppar !

• viktualia

faaaaan igen!

har just varit på dass och spytt... blääääääääää

men just nu känner jag mig befriad och ska försöka jobba ett tag till, vill fortfarande inte sätta mig på en skakig buss utan uthärdar här ett tag till.

• Oms

vickan!

Det är inte vinterkräksjukan du har fått då - den har redan kommit till vissa områden i sverige - det var ngnstans i dalarna/värmland som man hade stängt en hel avdelnign pga detta

• viktualia

Omsan - jaaa inte vet jag... om jag har fått den så har jag ingen aning om vem som smittat mig... var ju i Ua/Sthlm i helgen, maken är inte drabbad... oavsett vad det är för vidrig åkomma så är det jävligt störande att jag har en så lång bussresa hem... HATA HATA HATA HATA

• Linda o Jonny

Här gick det vinterkräksjukan för några veckor sedan... den ska visst vara hämsk i år !
    Är det ingen som kan köra hem dig ??

• Telemarkgrrl

Ja, kan inte maken komma och hämta?

*sympatikramar*

• Linda o Jonny

Jag kan gå hem o må dåligt åt dig !

• viktualia

Åka bil känns ännu värre.. och att tvinga maken att köra totalt 14 mil.. mjaaa... jag tar nog nästa buss hem ändå... den som går strax efter 13... har lyckats genomföra en arbetsuppgift nu och är lite nöjd.. däremot noll mat till lunch o ingen kraft i kroppen!

tack för att ni finns!

• Linda o Jonny

Krya på dig nu !
    Tänker på dig !
    Häll ut den där mjölken !

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!