• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

God morgon girls!

Vickan, du har väl inte åkt in till jobbet idag va? Jag SA att du inte fick det!

• Linda o Jonny

Jag skulle tro att hon har gjort det hon hade ju svårt att hålla sig hemma i går..

Eller så sover hon än ....

• MuffinsTönt

Gomorrn! Muffin är hurtig idag. Är här 10 över 8. Har en del grejer att bli klar med innan helg. Måste bli klar med ett prov som ska skickas med till England och analyseras. Shit va spännande!!!

• Linda o Jonny

Lyllo som börjar så sent !
    Jag börjar halv 7

• MuffinsTönt

Sent?!?! Vantligtvis bruakr jag vara inne strax innan 10. O min handledare e här strax efter 11. Hehehe!

• viktualia

Vickan här! Och jag lyder Telestubben och jobbar hemma. Hittills är magen snäll och jag har utan ansträngning just diskat diskberget Orvar!

L&J - jag förstår om du vill säga upp dig genom att tala om vad du tycker, men frågan är om det gynnar dig och dina syften? Jag säger inte att man SKA fega ur och bara säga upp sig med omedelbar verkan, jag tycker bara att du ska tänka strategiskt. Om nån blivande arbetsgivare i framtiden vill ringa din nuvarande för att ta referenser på dig - hur hanterar du det då?
    Annars låter det JÄTTEKLOKT av dig att säga upp dig med omedelbar verkan! Jag hejar på dig, tjejen!!!!!

• Linda o Jonny

Nu har jag sagt upp mig med omedelbar verkan !

Det tar nog ett tag innan vi ses igen !

Så ha det så bra tjejer !!!

Puss på er !

• Linda o Jonny

Jag har facket bakom mig o kommer aldrig att lämna dem som referenser...

• Sister of the Night

Hallå i tråden!

Linda o Jonny - shit, du gjorde det!!

Hoppas du inte får bakslag på ditt beslut senare. Men starkt gjort!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!