• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

"såser" och "optisk skynvilla"
    Nu j'klar Vickan, håll i hatten för nu FELSTAVAR VI!!!

• Sister of the Night

Vickan

Jag såg också den där hönsbordsplaceringen. Och undrade om inte tjejen skrev så med flit - det står ju likadant TVÅ ggr? Rätt skön felstavning ifall det nu var en sån

• Sister of the Night

Oms igen (återigen, hahahahahahahahaha *blinkar åt Vickan och pillar henne lite lagom på nerverna*

Se där! Jag kan gärna medge att jag svalde varningen. Men - jag är ju en smått misstänksam natur och med det sagt så kan jag berätta att jag visserligen förde infon vidare, men INTE via vidarespridning av mejlet ifråga *aaaaah, jag är så bright *
    För egentligen - det där vore ju ett PERFEKT sätt för en virusspridare att -just det- sprida virus vidare.....

För övrigt vill jag passa på att tacka för alla finurligheter som du skickar
    Jag är inte alltid så snabb på att läsa mina mejl, och jag kanske inte alltid svarar på alla skojmejl, men det är kul ändå och jag uppskattar att du skickar dem!

• Telemarkgrrl

Gomorron gomorron!

Sis, kan du inte stoppa in hela burken i en påse, sätta på en massa frimärken och adressera den till Australien? Där har dom redan en sån massa äckliga djur.

VickisPickis, lycka till på lilla utflykten idag, hoppas att du inte är allt för svag!

• Sister of the Night

Tellis

Ja alltså det är ju inte så att jag gillar spindlar nåt vidare värst. Men ändå, det är ju inte alldeles säkert att de gillar mig heller
    Och om de inte slår ihjäl mig får jag väl vara lite schysst tillbaka *asg*

Kan tillägga att jag var så nojjig efter det där att jag misstänksamt kikade ner i drickyoghurten innan jag kunde börja halsa i mig den. Man vet aldrig *gah!*
    Sen var det ju så att jag för ett par dar sen hade en avsvalnad kop kaffe på jobbet som jag gick och drack ur (ibland hinner de bli ganska svala innan man hinner dricka ur dem, beroende på vad som händer och fötter) Som tur var så kollade jag liksom i den medan jag drack. Se där - en levande stor fluga hade landat i det avkylda kaffet! (Jag spottade faktiskt ut det jag hade i munnen).
    Eftersom jag tykte väldigt synd om flugan så petade jag upp den på en dagstidning som fannsi närheten. Jodå, jag kan förtälja att den torkade fint, tvättade sig lite och flög iväg
    It's those moments....!

• Sister of the Night
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-26 08:42:51 följande:
    Gomorron gomorron!Sis, kan du inte stoppa in hela burken i en påse, sätta på en massa frimärken och adressera den till Australien? Där har dom redan en sån massa äckliga djur.VickisPickis, lycka till på lilla utflykten idag, hoppas att du inte är allt för svag!
    Hahahahahahahaha, ja,VARFÖR INTE liksom!?!?!? *s*
  • Telemarkgrrl

Australien är väl att vara snäll mot den?! Varmt och skönt och en j-a massa släktingar.

• Sister of the Night

Jo Omsan förresten, visst finns det katt i hushållet Det är nog inte omöjligt att de tar en eller annan fluga(liten spindel, vad vet jag. Om jag får bestämma så äter de dock INTE såna där äckliga insekter

• Sister of the Night

Tellis

Du är ju helt klart nåt på spåren där.
    Men tror du inte den dör av syrebrist innan den är framme?

• Telemarkgrrl

Du måste nog göra hål både i burken och påsen så klarar den sig säkert. Sen måste den nog få lite färdkost. Du får leta upp ett par (självdöda of course) flugor och stoppa ner i burken.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!