• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

och som hästälskare är man emot polo... det e oerhört slitigt för hästarnas leder och hästarna förbrukas i rasande takt - bara för att poloryttarna har råd... bläh! säger jag!

• Sister of the Night

*Kämpar intensivt med alla fjorton händerna för de fem öronen för att på något magiskt vis lyckas undvika att ta in Omsans och nennes heeeeeeeeeemska förslag på Hur Man Avyttrar Stora Spindlar*

• Sister of the Night
    Oms skrev 2007-10-26 19:54:41 följande:
    och som hästälskare är man emot polo... det e oerhört slitigt för hästarnas leder och hästarna förbrukas i rasande takt - bara för att poloryttarna har råd... bläh! säger jag!
    Det där erhåller du Sister-points för, däremot
  • anne på grönkulla
    ja jag vet inte flaska om hästar, men vet så mycket om polo att den som inte har råd att hålla minst ett halvdussin hästar göra sig icke besvär - de avänds alla under en match (o löser av varann.

så du har säkert rätt i att det sliter hårt på dem.
  • Sister of the Night

Va fan - allt kom ju inte med!?

Det skulle ju stå en notering om att de tre vrålgapande nyllena föreställer en trefaldigad "Skriiiiiet" också!

• anne på grönkulla

men hästarna vi såg idag såg fina o välskötta ut o stallen var rymliga, luftiga o rena (allt enligt kollegan som kan sånt där - jag skulle inte kunna avgöra)

• MuffinsTönt

Hästar? Hmm... jag vet inget om hästar. Bara att dem har ingen nos.

Intressant länk Vickan! Jag förstår inte. Varför måste dem sätta på hästarna. Kan inte dem göra jobbet själv? Dvs springa som vanliga männikor gör. Beckham gör ju det!

Stackars häst!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!