• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Glömde det viktigaste! Jag ahr fått beröm!!!! Min handledare tycker jag har kämpat bra denna vecak! *wooohooo* *tripplaglädjeskutt*

• Telemarkgrrl

Stort grattis på bröllopsdagen, Vickan!! Hoppas att ni haft en underbar weekend i Dalarna! Holding Hands

• viktualia

Tick och tack!

Japp det var alldeles, alldeles underbart i Dala-Husby, verkligen ett pyttelitet ställe men vilken mat och vilka viner!!! tjohooooo!!!

• MrsO

tjingeling!

blir lite avis på dig, Vickan - det lät härligt att åka bort över helgen... MrsO vill oxå åka bort o äta o dricka gott.

ÅH! Idag är årets bästa dag - man fick sova en hel timme längre!!! Underbart!

• viktualia

Tjeeeena MrsO!!!!

Sådana här utflykter är enklare att ha tid och råd med INNAN man köper renoveringsprojekt... hihi.. det gäller att passa på!

• Telemarkgrrl

Grattis Anne! Vad kul! Är det för att ta svenskt körkort eller är det för där du bor nu?

• MuffinsTönt

Tjena!

Grattis Vickan! Har det redan gått ett år.

Grattis Anne! När ska du köra upp? Så vi kan pompoma, även om det inte behövs.

Idag är det värsta vädret. Regn o blåst o förseningar. Fattar fortf inte hur jag orkade palla till träningen. Fast nu har jag gjort lite nytta.

Igår när jag var i stan såg jag X-tra erbjudande på rosor. Tänkte att det vore kul med en överraskning till Mr G. Så när jag kom hem dem blev han jätteförvånad. "Är det min namnsdag?Firar vi ngt? Har jag gjort ngt? Va,är det till Mig - utan anledning?" Men han blev glad o lite rörd också tror jag.

Så nu står det ett dussin vackra röda rosor på köksbordet.

• MuffinsTönt

Gomorrn!!!

Jag är först! Jag är först! *dansar muffinsdans* Dancing

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!