• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Åh! Jag har huvudvärk o mår illa. Låter som jag är bakis. Sick

• viktualia

hm.... hur ska det gå för den här tråden egentligen... när alla bara arbetar och har fokus på annat än trådpladder.. hm...

själv jobbar jag hårt och surar över att dagens arbetsuppgift är så trist....

• anne på grönkulla

Jag försöker ju hålla mig undan på arbetstid (o nu har jag verkligen itne tid med nåt annat heller) men hänger gärna på kvällar o helger!

• Oms

ja, jag försöker oxå hålla mig härifrån och det går lättare när ignen skriver måste jag erkänna men ibland så kikar jag in under dagen och ser om det e ngt jag bara mååååste kommentera

har tokmkt att göra som ni vet, önskar att tiden kunde stå still en stund så att jag får chans att hinna klart här innan mammaledigheten.... det kan ju vara typ bara 3 veckor kvar nu innan jag slutar jobbet för i år....

• viktualia

Anne - jaaa men då var jag väl inte ute och cyklade... eller?

Omsan - lagom motsägelsefullt att du har sjukt mycket att göra inför "ledigheten", men å andra sidan vet jag hur det brukar vara inför semestern... hm... *skickar lite kraft till dig så att du orkar med det du ska*

• viktualia

bra.. yrsel och snurr

här pågår packning/röjning i en lagom fart... är bara SÅ trött och misslyckad bantare är jag också den här veckan. Har inte hållit mig till kalorinivån en enda dag hittills.... är så LESS... få se om jag tar nya tag nästa vecka..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!