• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Morrn! Idag ska jag gå och shoppa smink. Inget första handsprioritering men får man 20% så gäller det att passa på fylla förrådet.

• Zozo

Hejhej!

Det var skönt med en helgdag pa torsdagen! Nu ska man bara ta sig igenom dagen ocksa.. pust!

Vad pysslar ni andra med idag da??

(Ja julklappslistan var ju om ifall att nan hade nagon idé.. Jag ger gärna hjälp om jag kan jag med, men känner mig helt idélös! Nå, vi är ju ute i tid i år iaf. Här har de redan börjat julpynta!)

• MuffinsTönt

Åh! Fick höra nyss att det är halvdag idag. Får gå hem innan det är mörkt! *yippiee*

• viktualia

egentligen är det dags för fredagsfest... men jag vet inte om jag vågar dra igång något här... hm...

för den som vill lyssna på konstigheter - klicka på länkarna från gårdagens blogginlägg.

Ska förresten hälsa så mycket från Jessie som jag just chattade lite med!!

• Oms

Vickan - ang bantningen (nja bantning och bantning kostmedvetheten är det ju snarare för du äter ju ingen pulverdiet) så är det inte kul när man har en vecka då man slarvat för mkt, men så länge du är medveten om det OCH tar nya friska tag efter den veckan så e det ingen fara, det tar ändå ett tag innan kroppen kommer ur balans igen så slarvar du i en vecka påverkar det inte ngt i låga loppet utan du är snart på banan igen - skickar en styrkekram tillbaka!

Hälsa tillbaka till Jessie m familj!

nu ska jag jobba vidare (vi fick välja om vi ville jobba idag eller vara lediga, jag var ledig i tisdags så jag jobbar idag isätllet)

• MuffinsTönt

Tjohej! Fick in i h*lv*tes bra analysdata. ---> Ren produkt!Celebration Dance

Jag är sååå nöjd att jag funderar på gå hem o fira.

• viktualia

Oms - den här veckan är en mörk vecka matmässigt, men å andra sidan har jag tränat två gånger så jag ligger nog inte så risigt till. Har just kommit tillbaka från lunchgympan minsann!!

Muffins - grattis!

Själv - ska jag jobba tre timmar till.... URKANS... hi hi

• Zozo

Jag har minsann gatt ner ett kilo.. sa det sa! *struttar stolt runt* fastän det är en droppe i havet sa känns det redan bättre

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!