• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Det är bra, Zozo! Ingen ide att hetsa upp sig första året.

Du som har varit blodgivare - hur mår man efteråt? Jag vill gärna gå och lämna men jag är lite orolig för yrsel och huvudvärk och sånt.

• Lady o Lufsen

Tellis:

Det absolut mest effektiva, med störst sannolikhet att upptäcka löss är med luskam...det finns dessutom en vit kam med ett litet runt förstoringsglas på...bra att ha eftersom nykläckta löss nästan bara ser ut som ett litet sandkorn...

Lycka till och luskamma dig varje dag i 14 dagar för att vara säker...

• Zozo

Tilis: njae, jag har bara haft nagot alls besvär en enda gang vid blodgivning, da det rann sa fort att jag höll pa att svimma, men man ligger ju i princip ner och är väldigt övervakad av sköterskorna sa det var inga problem.. bara att minska flödet lite sas.
    Det enda man verkligen ska tänka pa är att fika hos dem lite innan man gar (brukar finnas kaffe o kaka typ) och inte planera in nagot alltför fysiskt ansträngande under resten av dagen (inga maratonlopp etc) Yrsel och huvudvärk efterat har jag aldrig haft.

Repetition för Zozo:
    ålder: 32 i ännu nagra dagar
    längd: 178
    skostorlek: 41
    sysselsättning/bransch: Eventplanner/konferensresearrangör
    landände: född skaning, studerat i örebro och Lund, bott i Paris 9 ar, numera Luxemburgbo
    status på bröllopsfronten: 2ggr gift med samme man 2006
    vilket djur är du? en tvättäkta häxa

• jenba

det är andra vändan nu som jag har järnbrist, och jag kommer inte ihåg hur det gick förra gången med järntabletterna. kanske det gick så jobbigt att jag har förträngt det ;)

dem jag äter är duerferon eller nåt..

• nennesjuttioåtta

hohohoho

vadå, är 1,70 för KORT?!?!?!?!

jag är 163 och känner mig jättelång, ungefär lika lång som min man som är 175.

• jenba

näe nu skulle jag behöva lite lunch, min älskling kommer och hämtar mig på jobbet så ska vi åka och käka tillsammans :D

synd att det har blivit så kallt nu förtiden....

hungrig hungrig hungrig....

• viktualia

Jenba - cooolt med Uppsalabo! Det är jag i själ och hjärta... även om jag inte bott där sen studenten för 11 år sedan. Jag är Norbybo så det så! *fnissar och längtar heeeeeem*

• Telemarkgrrl

Nenne, jamen du är så smal så du behöver inte vara längre. Jag skulle vilja vara en sisådär 1,80 - lite fler centimetrar att sprida ut kilona på.

• jenba

varför bor du inte i Uppsala nu då? och vart bor du nu föresten?
    du får väl komma och hälsa på ofta isället ;D

viktualia skrev 2007-11-07 10:58:15 följande:
    Jenba - cooolt med Uppsalabo! Det är jag i själ och hjärta... även om jag inte bott där sen studenten för 11 år sedan. Jag är Norbybo så det så! *fnissar och längtar heeeeeem*
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!