• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Samma här! nu JOBBAR jag ju faktiskt ibland

• viktualia

Det konstiga är att jag tokpreseterade på jobbet förra hösten samtidigt som jag var fullständigt uppslukad av BT... förutom att maken och jag planerade och genomförde bröllop på nåt hörn av tiden också...

jaja.. jag ÄR konstig... och mindre BT-beroende nu än för ett år sedan!

• Zozo

Nja, förra hösten hade jag det rätt lugnt pa jobbet, sa det gjorde inte sa mycket, plus att jag kunde göra mycket samtidigt.

• nennesjuttioåtta

ja herregud jag höll mig borta härifrån dagtid ett halvår men nu har jagg bytt plats på jobbet och sitter nu med ryggen mot en vägg, så d är det fritt fram, tyvärr... känner redan att jag blir stressad om jag inte varit härinne på ett tag. Dumt! Dags för avvänjning igen snart...

• nennesjuttioåtta

Vickan
    ja det är bedrövligt... Jag vet ju att det inte är särsklit bra för arbetsmoralen men ibland är det lite väl lugnt här. Men ni är ju så trevliga!

• nennesjuttioåtta

lugnt på jobbet alltså.
    kram tillbaka!

• viktualia

själv hänger jag gärna här när jag är trött och ineffektiv.. och så blir jag ännu tröttare och ineffektivare av att inte jobba.. isch...

lugnt på jobbet, näee jag har massor att göra men man ska orka också..

• nennesjuttioåtta

nä, jag är med i VVF. Våga Vägra Facebook.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!