• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Jaha, ja jag vet inte. Jag höll inte på med sånt varken då eller nu.

• anne på grönkulla

jag kan bara påminna mig en enda gång faktiskt o det var så galet så. Jag har förträngt det av många goda skäl, det var från ett tidigare liv, kan man säga

• viktualia

inte jag heller... om jag fick frågan "konstigaste stället du haft sex på" så skulle svaret var hur torrt och trist som helst.. är nog för bekväm av mig.... tält är väl möjligen det "värsta"...

• anne på grönkulla

jag var nog äventyrligare, numer gillar jag sängen på lediga helgmornar bäst. Men har råkat ut för myrstackar o så... o andra onämnbara ställen... är definitivt klar med sånt dock!

• viktualia

näeeee där är jag en torrboll... och värre ungdomsbus än att sova på parkbänk i Almedalen har jag inte heller presterat.. jag är en snäll en...

• Telemarkgrrl

Fniss, ja lite bus har man väl varit ute på.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!