• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Nenne - om du loggar in på makens konto så kan du leta rätt på mig och sen hittar du ett gäng vänner på min vännerlista med där "BT" nämns...

• viktualia

tillägg:

Fast du vet ju inte vem som är vem förstås... hm... äsch.. näee... du får skaffa dig en egen användare där så ska jag avslöja väsentligheterna!

• nennesjuttioåtta

nä. jag har lovat mig själv att inte göra det för då får svågern rätt...

• jenba

göra vad??? *nyfiken*

hihihih

nennesjuttioåtta skrev 2007-11-07 16:54:54 följande:
    nä. jag har lovat mig själv att inte göra det för då får svågern rätt...
  • MuffinsTönt

Åh! Va mkt ni har pladdrat! Själv har jag sovit tills nu. Har spagettiarmar/ben för jag är utsvulten.

Nenne
    Jag är medlem i FB. Har inte förstått poängen ännu. Bekräftade lite av min teori. MEEEN!!! Jag sökte mitt gymnasium o hittade mitt gamla hemliga kärlek. Åhhh!

• anne på grönkulla

Facebook = mitt nya vuxendagis. Men jag försöker hålla mig från BT på arbetstid numer (o nej jag har inte samma tider som ni, så mina inlägg blir lite disparata)!

Och jag har inte farlig ångest än för att ha slutat med pillren, men läget är ju långt ifrån skarpt för oss av skäl som alla säkert begriper. Så därför känns det inte så stor skillnad än. Och vi är nog definitivt sist på listan, av samma anledning!

• anne på grönkulla

om förlossningar o sannolikhetslära har jag nog inga teorier alls tyvärr.

men jag undrar faktiskt om det var modernt att kn*ll* i bilar just 1997

• Telemarkgrrl

anne på grönkulla skrev 2007-11-07 17:45:31 följande:

men jag undrar faktiskt om det var modernt att kn*ll* i bilar just 1997
    Anne, nu har jag missat något, varför undrar du det?
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!