• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

anne på grönkulla skrev 2007-11-07 17:45:31 följande:

om förlossningar o sannolikhetslära har jag nog inga teorier alls tyvärr. men jag undrar faktiskt om det var modernt att kn*ll* i bilar just 1997
    AAAh nu såg jag orsaken till denna diskussion, hahahahahah!! Anne! Vad du är fräck i munnen!!!
    Jag tänkte mest att 1997 var då jag och maken inte kunde se på varandra utan att flyga på varandra, oavsett plats. Sen blev vi mer normala, iiihihihihi!
  • nennesjuttioåtta

Då hade vi som sport också att leta upp udda platser som vi kunde bocka av. Moget.

• nennesjuttioåtta

been there, done that
    got the t-shirt...

Jag kanske ska bli mer retro????

• nennesjuttioåtta

fast nu är det så kallt utomhus...

• viktualia

Kanske hade jag också varit vild om jag hade haft sällskap 1997, men då hade jag bara en ytterst förvirrad relation med en person som jag i efterhand beskriver som min KK... han och jag krånglade en period 1997 och en period (varsitt samboförhållande senare) 2000.. hm... mysko!!

• Oms
    Zozo skrev 2007-11-08 13:53:52 följande:
    Omsan; jag skriver pa din B-lista! med tvekan pa "båt", gälls färja? Men det är ju inte sa exotiskt alls, eftersom det var i hytten Neh, pensionerad är jag inte heller, men gillar inte tanken pa att bli upptäckt.. hu!
    Färja gills!

o inte behöver man bli upptäckt heller - det e en fråga om planering o tajming
  • Oms

nej att bara ha sex i sängen- det kommer jag nog aldrig att ha och jag har aldrig mött ngn man som bara vill det heller som tur är (vill ngn man det - vet att de flesta av min vänner e lika påhittiga av sig - oavsett ålder och livssituation).

Sängne, ja- visst är det där man är som mest men herregud man är väl inte alltid i sängen när andan faller på? och sen tycker jag att det e bra trist om man börja m förspel ngnstans för att sen bryta och gå in i sovrummet bara för att...

sen visst kan det var lite krångligt när man har barn o få ihop det men det går - det gäller att vara uppfinningsrik bara

men Vickan menar du att ni bara är i sängen? inte ens duschen, eller soffan eller så?

• MuffinsTönt
    viktualia skrev 2007-11-08 13:58:34 följande:
    pensionerad... hm.... näee bara inte i behov av att kasta mig över maken nån annanstans än i sängen...
    Tyvärr? måste jag hålla med Vickan.
  • anne på grönkulla

Hmm, mitt eget biläventyr måste ha varit 1999, tror jag... men det var före maken, så jag har nog förträngt det.

Inte 1997 iallafall, så mycket vet jag.

Andra ställen än sängen har jag i princip inga problem med men andan faller oftast på när jag är utsövd och avslappnad, så nyvaken på lördagar är inte ovanligt, kan jag säga...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!