• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-09 10:31:39 följande:
    Var är Sis förresten?! Jag saknar henne.
    !
  • Telemarkgrrl

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!!!!!!!!!! Hörde du att jag saknade dig?!

• Sister of the Night

Hahahaha, nja, det gjorde jag ju också förstås *myser stort* fast det får erkännas att Vickans mess satte lite fart på pekfingerfläsket

• viktualia

Telestubben - det var ännu värre... Sis fick ett sms från mig.... som tröttnat på att längta efter henne...

Ang föräldrarledig i hålan - visst lär man känna folk där då, men VILL jag det?!?! jag som inte vill bo där osv... SUUUUUCK!

• Sister of the Night

*Tar Vickan i näven och drsr en svinigt djup suck i yttersta samförstånd om frågor som rör bopåleposteringen...*

• Telemarkgrrl

Kan ni inte trolla fram Ms K också?!

Vickan, om ni är så seriösa på att stanna i hålan att ni köper hus där, ja, då är det nog bra om du lär känna lite folk där också.

• viktualia

Telestubben - jag skickade ett sms till Matskedsgumman också, men har inte fått nåt svar än!

Jaaaaaaaa veeeet... bläääärk.... varför är livet så KOMPLICERAT?!?!!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!