• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Ms K
    jaaa, telis - gör det! vore jättekul att träffas! Hahaha omsanpomsan, jobba in i det sista Snuttan då

hihi vickan: Jo, nog levererar ni allihopa positiva vibbar, alla gånger! Kan man aldrig få nog av Men du ska inte vara för orolig för min del - inget ont som inte har nått gott med sig. Det var svajjigt där ett tag men nu är vi på rätt spår, och efter att man klarat kriser som denna prioriterar man bättre i framtiden - och blir snällare mot både varandra och mot relationen. Så även om jag var riktigt låg för några veckor sen ser jag frammåt med positiva och beslutsamma ögon nu igen

förrästen vickan: hur går det med husköp?
  • viktualia

matskedsgumman - här har det inte blivit något husköp än. Däremot har skruttVickan lyckats ta körkort och bland annat varit på två tjänsteresor med egen hyrbil! Coolt sörrö!

Annars ligger jag just nu på 20 kg minus sen maj, har knappt 10 kvar att bli av med. Önskar mest av allt att jag ska bli headhuntad till ett bra och fast jobb typ NYSS.... får sån ångest av att starta bebisfabriken och riskera att ramla ut från arbetsmarknaden (eftersom min nuvarande projektanställning inte kommer bli nåt annat). Livet traskar på och är egentligen rätt bra!

• MuffinsTönt

Hej alla och MsK!!!! Åhh va jag har saknat dig! *kramar om* Det rullar på här. Håller på ta ut vinterkläder. Fick ett stort paket me grejer som jag inte fick med hem från Vietnam. Åhh va glad. Nu har jag 1... 2.. 3... 4 jeans som jag kan ha på mig. LYX!!

Har du slutat doktorera Msk eller hur hur ser det på jobb fronten?

*kram till alla*

• MrsO

Nja, MsK, idag blev det inte huspyssel av det mysiga slaget... snarare att kånka gipsskivor...

• viktualia

*hoppistuds*

fick just ett ryck och mätte min midja... jag är 14 CM SMALARE ÄN I MAJ!!!! Hajar ni???? Det gör INTE jag.. ujujuj... och jopp, mitt 20 kg har just rasat av mig....

*dagens utbrott över*

• Ms K

Åh HEJ muffins! *kram kram kram* Har saknat dig med! Nädå, jag håller på än, just nu pluggar jag för fullt till en stor tenta vi måste passera på vägen mot disputationen. Går sakta men säkert frammåt Hur går det med exjobbandet?

Och Anne!!! Hallå gud så härligt att vara "här" igen hos er sötnosar! Hur är läget?! Allt mycket väl hoppas jag! haha - fasiken också att det inlägget försvann, jag vet ju att du har så mycket klokt att säga på relationsfronten

Vickan! Wow! grattis till minimidjan! Du inspirerar!!! Och visst är det GÖTT med körkort!

Hihi MrsO, ok, nä - gipsskivssläpning låter ju sisådär mysigt

• viktualia

Matskedsgumman - du ser...hihi... du kan nog inte leva utan oss... fniss fniss...

Min minimidja är faktiskt UNDER gränsen för vad som sägs vara farligt. Bukfetma är ju farligt och för kvinnor är gränsen 88 cm i midjemått. PROFFSVickan startade i maj på 101 cm och är nu nere i 87!!! Ujuj! det är knappt jag kan tro det själv...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!