• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

näee inte på senaste tiden..... men innan barnfrågan ens var en fråga, så överskuggade nog det där med doktorandfrågan rätt mycket... och fortfarande händer det att frågan blir aktuell, chefen tyckte senast för en månad sen att jag borde lic:a på ett av mina större projekt.. jag sa bara nej... ångest!

• nennesjuttioåtta

hojtala alla glada!
    Vad hände med snön? Det yrde som attans här ett tag men nu regnar det bara. BURR!!!! Så jäkla tråkigt och nu är allt bara brungrått. GAAAAAAHHHHH!!!!

• MuffinsTönt

Heej Nenne!
    "hörde" att du har husproblem. Har det löst sig?

• nennesjuttioåtta

hej, hej!
    Nja, vi har fått en offert från ett ventialationsföretag på 75.000:- så vi ska säga att vi tar huset för utgångspriset eftersom vi måste fixa detta om vi vill bo där (det är ju lag på att det ska vara fixat 2010 eller nåt, så det måste ju göras oavsett). Får se om de tar det.

• viktualia

Nenne - jag har äntligen svarat på ditt mail....

och ang huset - låter som en smart lösning! För egen del är vi inne på ett hus som ligger ute för liiiite för mycket pengar, men som legat ute ett tag. Vore skoj att få det för utgångspriset..! I så fall är det hyfsat rustat och klart att flytta in i - åtminstone om man kollar bilderna.
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/19140

• jenba

oj vad mycket olika saker det pratas om här ;) man vet liksom itne riktigt vad man ska börja :)

• viktualia

fniss fniss.. jenba... det är väl risken när det är ett gäng som kacklat tillsammans en bra tag...

• Telemarkgrrl

Jösses, det är ju nästan gratis det där huset.

• anne på grönkulla

radon vet jag Noll om. Avhandlingar i naturvetenskap - näe inte det heller men håller med vickan om att man ska brinna för det om mman väljer en s¨lång utbildning. Men jobbchanserna utanför universitetet är nog större där även sen än i samhällsvetarbranschen...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!