• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Hihi! TACK!! Tycker också det låter spännande. Va konstigt det måste kännas att se sitt namn i en artikel o inte på en massa räkningar.

• MuffinsTönt

Jag har "dataskärm-shoppat" en massa.

Förutom en massa olika slags krämer för olika delar så är jag riktig nyfiken på den här prylen...

www.accessora.se/index.htm

Vet ni ngt om det?
    Om den är så bra som det står, är den perfekt för mig! Jag virrar alltid håret i en handduk istället för att föna.

• MuffinsTönt

Va sjutton?!?! Och dem har inte heller sökfunktion.

För ni som orkar/e nyfikna, kan ni klicka på skönhet o sen scrolla ner till Microfiber. Det är själva märket o finns i "välj märke"-listan.

• Ms K

nattpasset loggar in men var är sis???

Muffins: Skitbra ju! Grattis!!! Det är enormt mycket värt att få sitt exjobb som del i en artickel - vill man fortsätta inom akademian tex doktorera etc så är det en grym grund (en 1/4del av anhandlingen!). Ett råd på vägen dock fråm en som sett några exjobbare komma och gå: Se bara till att inte "glömmas bort" som delaktig om du lämnar institutionen när du blir klar, om inte artickeln hunnit skickas in ännu. Fortsätt att hålla kontakten, erbjud dig att korrekturläsa/skriva på peket etc - så att du inte raderas i bara farten. Det är en grym värld forskarvärlden, och ser man inte över sina egna intresen är det lätt att folk glömmer bort en i morgon, hur trevliga de än är idag. Nu tror jag såklart inte att det kommer bli något problem, men som sagt, jag har sett det hända och det är tråkigt om man faktiskt blivit erbjuden/lovad att få vara delaktig under ett tidigare skede i projektet. Dessutom så är en publikation jättefin att ha på sitt cv även om man går direkt till tex industrin efter sin examen!

ok - jo - det där borde varit inboxat till muffins istället men orkar inte fixa det nu när allt är skrivet sorry ni andra för labsnack *tröttis-msK*

• Telemarkgrrl

God morgon!

Regnig måndag morgon, det är väl härligt!

Ms K - än igen, det är så kul att du är tillbaka, OF-labsnack eller inte!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!