• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-13 09:30:15 följande:
    Morrn morrn! Haha - snöoväder med full kraft, dom här små flingorna?!
    Små flingor? Det är ju full storm här men jag e ju lite närmare kusten så det kanske är det? ser inte huset tvärtemot pga av all snö...
  • Ms K

oj! Insåg nu att jag måste UT i yrvädret Då blev det plötsligt inte fullt lika mysigt med snöslask :-x

Ska fixa bordsdekorationer till kollegans disputationsfest - pysselfia tackar inte nej till sånna uppdrag Måste på panuro och kanske plantagen, och kanske ikea sen ikväll. mmmmm shoppa för nån annan pengar... mmmmmmm

• viktualia

Matskedsgumman - hihihi.. din pysselnissa! skojigt uppdrag! för övrigt vill jag också gå på FEST... alltså sån riktigt fin fest med långklänning och hela kittet.. tyvärr är det inte nån sån i antågande här... *hemskt trist*

• Ms K

Jaaa, roligt! Tror inte det blir SÅ fint som långklänning nu dock, men hon har nog dragit ihop en hög härliga människor till ett rejält partaj! Ska bli jättekul

• viktualia

jag skulle kunna tänka mig att nöja mig med en fest med kavaj som klädkod.. ha ha ha... näeee men allvarligt: det är dåligt med partaj i min värld. Idag fyller fostersyrran 30 men inget partaj i sikte där...

• MuffinsTönt

Morrn! Såg att det kom stooora snöflingor vid 10 tiden. Men nu har det slutat. *Pustar ut*

Har nyss kommit in till skolan. Nackdelen med att jobba till halv åtta kväll. Man orkar inte in så tidigt nästa dag.

Vickan
    Va e dt för te du har? Vitt me hallon låter spännande! Nu för tiden dricker jag kaffe hela tiden.

• viktualia

Muffins - det är ett ekologiskt te av märket Clipper, men det verkar inte säljas just nu... jag hittade det på nätet, men den nätbutiken har inte den sorten i sitt sortiment längre..

• jenba

hihihihihiih oj vad jag känner igen mig idag... eller föresten ganska många dagar... ihiihihihih

viktualia skrev 2007-11-13 09:32:46 följande:
    jenba - vad jag har för mig... fniss...Officiellt sett: arbetarI verkligheten: Halvsover och dumsurfar och undrar när det blir fika
  • viktualia

jenba - fniss fniss.. jaaa farligt..

själv har jag just skärpt mig och kämpar vidare med mitt enkätberg

• Lady o Lufsen

För er som vill ha lite juligt thé så finns det på välsorterade affärer, hälsokost eller Life ett Ayurvediskt thé- Yogi Classic är väl det som smakar mest jul men pröva gärna andra sorterna också...kanske Yogi Breathe deep nu i snuvtider

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!